Ettervinterkommervår Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Sitter her og har kun sidetallene igjen før jeg skal/kan levere inn... Problemet er at når jeg setter inn sidetall, så kommer de fra aller første side, altså forsiden blir side 1, innholdsfortegnelsen s 2, osv... Men sidetallene skal begynne der oppgaven begynner, altså i praksis på side 3. Skal levere oppgaven i en fil via nettet, så jeg er nødt til å få dette riktig... Noen flinke der ute som kan hjelpe? Setter stooor pris på det i hvert fall!
lille sprelle Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 det er så vidt jeg husker en knapp for det eller en fane for det under sett inn menyen og sidetall osv.
Mamma_til_smurfen Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Legg inn "page break" mellom side 2 og 3...
Ettervinterkommervår Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 Tusen takk for svar:) Hvor finner jeg "page break"? og når trykker jeg der? før jeg setter inn sidetall...?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Sett inn inndelingsskift før den siden du skal ha som nummer en. Tekstbrytningsskift heter det i word 2007. Og så setter du inn sidetall på siste delen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Snarveg til skift alt-tasten -> i-tasten- > s-tasten -> enten inndelingsskift eller tekstbrytningsskift. en og en tast, ikke alle på en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå