Gå til innhold

ang spark/bevegelse..

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, føler meg noe "hysterisk" igjen.. klarer fortsatt ikke fatte at jeg bærer to små, så innerst inne venter jeg (tror jeg) på at noe skal gå galt..

har kun jenta (tvilling 1) i det siste, de ligger (for nå) i tverrleie begge to, mot hver sin retning..

jenta kjenner jeg ofte, men gutten.. av og til tror jeg jeg kjenner antydning til et spark/dult.. men føler meg aldri sikker.. lurer litt på om han kan ha snudd litt på seg? så han sparker mot søstra si eller noe??

ville vel merket det om en av dem hadde dødd bort nå? er halvveis i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo komme ann på hvordan de ligger. men så må du også tenke på at de er to forskjellige personligheter så om du var gravid med en av gangen ville du kanskje følt det annerledes og ikke sammenlignet.

er du veldig usikker be om ekstra time hos jordmor så hun kan lete etter hjertelyden.

jeg var kjempestresset lenge men fikk alltid betryggelse om at alt var ok. nå skjønner jeg mer at de er foskjellige. jeg tror den ene er mer kosete og kommer når jeg kjenner på magen. den andre er mer bestemt og sparker hardt hvis jeg sitter for trangt eler buksene strammer når jeg beveger meg. når har de også lagt seg mer til rette på hver side. før lå de litt bak hverandre som gjorde at jeg kjente den ene mest.

håper det hjalp litt:-)er forresten uke 29+

Skrevet

takk for svar :-)

har time hos jordmor på fredag, så får bare holde ut til da føler jeg :-) blir ille om jeg ber om time i morgen, når jeg har time på fredag...

får prate med henne om det da :-)

Skrevet

da tar man livet med ro igjen :-) vært hos jordmora, når jeg kom inn og sa jeg var urolig, så hørte vi etter hjerte lydene med en gang, og joda, null problem å høre dem :-) men hun tror gutten vår har vridd seg litt mer, så han ligger med føtter mot søstra si.. (kanskje han tar igjen nå?) hehe

er godt å ha en jordmor som følger opp så fort man er litt usikker, fikk beskjed om å kontakte henne om jeg føler meg urolig igjen..

underblodtrykket var noe høyt når vi først målte det, men hun målte igjen på slutten av timen, og da var det på normalt igjen, hun sa det sikkert var det at jeg hadde følt meg usikker de siste dagene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...