Gå til innhold

Nå er jeg lei av maset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av å få høre i ett strekk at junior ikke likner det minste på meg! Jeg VET jo det, han og faren er som to dråper vann. Men må alle på dø og liv kommentere det? Sist var det fysioterapauten min, og denne gangen fastlegen. Det kan komme fra vilt fremmede, eller folk som kjenner meg godt, men jeg pleier å svare at jeg vet jo han er min, jeg har til og med keisersnitt-arret til å bevise det! Fint at junior har en kjekk far å slekte på da :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det er irriterende, men når folk kommer med slike kommentarer tenker de nok ikke på at du har hørt det tusen ganger før. Bare le det bort, eller si at det er jo bare bra om junior blir like kjekk som faren sin. Du skal se han ligner mer på deg etterhvert. Jeg mener å ha lest et sted at alle barn ligner mest på faren sin i begynnelsen, noe fra naturens side slik at far skal vite at barnet er hans. Sønnen vår lignet også mest på faren sin i begynnelsen, men rundt 8-9 mnd begynte han å ligne mer på meg.

Skrevet

hehe - hos oss er forvirringen total i "ligne på" - leken

faren og jeg er forholdsvis like i farger osv. derfor sier alle som ikke kjenner faren, feks. at hun ligner på meg. De som kjenner faren, sier at hun ligner på ham. De som kjenner oss begge ombestemmer seg hele tiden, men svigermor hun lo da hun så henne første gang, for en sånn baby hadde hun sett før, bare med et annet kjønn!

det er bare å bøye seg i støvet for alle som er så inmari opptatte av det. Og det er jo tross alt bedre at han ligner så mye på faren da - så er man ikke i tvil om slektskapet! hehe

Skrevet

Morsomt at du nevner det Lemonia, for her har vi opplevd det samme- i starten var flisa kliss lik pappan sin, og alle kommenterte det støtt og stadig ja, mens nå som hun har rundet året blir hun stadig mer lik på meg også. Så nå er hun en ganske god blanding, sånn ca 50-50 av oss begge, med det resultat at vi får høre litt forskjellig ut ifra hvem som kjenner oss, som du beskriver over her lille sprelle=)

Skrevet

sønnen vår ligner ikke på noen av oss:p men på broren min faktisk......helt like han da han var liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...