GuttemammaTilTo Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 jeg fikk litt store øyne da jeg klemte til litt på puppen og så at det kom noen dråper melk ut! jeg begynner jo selvfølgelig med en gang å tenke på om det kan være et graviditetstegn. Jeg har en gutt på 14mnd som jeg delvis ammet i 2mnd, har det en sammenheng, eller er det bare hormoner i kroppen min som spiller meg et puss? har lest noen andre innlegg på internett og ser at noen andre også har opplevd dette. setter pris på om noen vil dele sine erfaringer med meg!!? syklusdag 35 i dag (har de siste mnd hatt syklus på 40-45 dager)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 jeg sluttet å amme datteren min for snart et år siden hun er 2 år og snart 3 mnd og jeg kan fortsatt klemme ut melk! vet om mange som kan det i mange år etter amme slutt. jeg er ikke gravid.... men har brystene dine blitt noe større da, mørkere rundt eller noe?
GuttemammaTilTo Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 takk for tilbakemelding! jeg har ikke kunnet klemme ut noe melk tildligere, det var derfor jeg reagerte på at jeg plutselig kunne det nå så lenge etter, men det er vel en logisk forklaring allikevel:-) brystene kjennes littegrann oppblåst (om jeg kan kalle det det), og mannen påstår at brystvortene er blitt større, men jeg syns ikke de er blitt mørkere. jeg må nok smøre meg med tolmodighet hvertfall en liten uke til! :-) lykke til med prøvingen til deg:-D hvor lenge har dere prøvd på nr 2?
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 spennende!!!! har du fått mer blodårer da? husker jeg fikk et nett av det sist!!!! Ja har vel prøvd siden frøkna var et halvt år men har veldig sjeldent TR og ikke EL. men har np begynt på provera, 9 pilla i dag(gå på de i 10 dager). så er det bare å vente på en blødning og på 5 dagen er jeg i gang med dobbel pergo kur. håper jeg får EL og at spira sitter på første forsøk;D Hva med dere?
Luna har født. Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Jeg sluttet å amme for 5,5 år siden og klemmer fremdeles ut "melk"... Ikke for å ta fra deg håpet altså. Ville bare fortelle at dette er nokså vanlig... Lykke til
GuttemammaTilTo Skrevet 26. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2009 mamma'n til anna: så spennende at du skal i gang med pergo da!! siden dere har prøvd på nr 2 så lenge:-D da krysser jeg virkelig fingrene for deg! jeg har ikke brukt prev etter fødsel og det er 11mnd siden jeg fikk igjen mensen, så omtrendt (mer eller mindre) siden da har vi prøvd på nestemann:-) skal til gyn på sjukehuset rett før jul og håper jeg også får pergo. Luna 2 + ?: ja jeg har forstått at det er ganske vanlig visst, men man undrer seg jo når det ikke har skjedd tidligere:-) kroppen kan spille oss puss mang en gang! så her jobbes det hardt for å holde tolmodigheten og optimismen vedlike! takk for tilbakemelding og lykke til til deg også!
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 hei igjen! hendt noe mer?!!? mer melk eller andre tegn på graviditet, når har du ikm?! slet dere lenge med nr 1? har troen på pergo, har hørt om mange hvor det har klaffet på første forsøk! håper du ikke trenger det da det sitter en spire dennne pp i stedetfor;D
GuttemammaTilTo Skrevet 27. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2009 heihei! tja, litt ømme pupper og tidvis murringer, men det har jo lurt meg før også, så jeg har ikke kjempeforhåpninger, selvom jeg håper! hadde vært så fantastisk om den lille spiren ville sitte denne pp så vi slapp hele sykehus/utredningsbiten.. forrige gang prøvde vi i 1 1/2år før jeg ble gravid for første gang! da hadde jeg regelrett gitt helt opp fordi vi skulle kontakte legen og begynne utredning, jeg så for meg prøverør og alt helt til jeg tilfeldigvis "rutinetestet" og var gravid! men om jeg ikke er gravid nå så stiller jeg min lit til pergo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå