Seven Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Har Høyang-Polaris "Party" men er misfornøyd med teflonbelegget som flasser av til tross for at jeg bruker redskaper av tre og hardplast. Vurderer Jamie Oliver- grytene, men lurer på om noen har god erfaring med dem eller andre gryter???
Seven Skrevet 30. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2009 Ingen som kan anbefale meg gode gryter??
It's all about me Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jemie Oliver grytene holder dessverre ikke teflonen særlig bedre. Min beste anbefaling er de rimlige med teflon fra IKEA. Synes de holder greit, er gode å bruke, og når de er slitt koster det lite å bytte ut.
Rampongi Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Jeg kjøpte ei wok-gryte/stekepanne fra Høyang- Polaris Jamie Oliver serien for sikkert 4-5 år siden, den er ikke mer slitt den enn andre så gamle teflon-panner. Er veldig fornøyd med den.
Babyønske �� Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Jeg har en kasserolle i den serien. Den uten teflon. Har bare ikke brukt den så mye enda. Må ha nye kasseroller nå da jeg får induksjonsovn, og går og sikler på nettopp Jamie Oliver serien. Er 50% på Christiania Glasmagasin denne uken, så tror jeg skal benytte sjansen å kjøpe et par.
YoMomma Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Har ei Nowo Tianium-panne jeg er kjempefornøyd med! Skal ha flere gryter i den serien..
PAVEEL Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jeg har stekepanne fra Jamie oliver. Super!
bondeknøl Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Jamie Oliver er konge! Jeg skal kjøpe flere i hvertfall
Seven Skrevet 30. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. november 2009 Takk alle sammen! Vurderer nå å kjøpe en liten "potetgryte" for å teste. Ser at grytene er til 50% på Chr. Glasmagasin. Hurra!
Bella Swan Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 jeg har gryter fra Scan-pan og de er kjempe gode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå