Gå til innhold

Magen min uke 5+5 :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott mage:)

Skrevet

Kjempefin mage:) Er sånn som min ca. Jeg er 5+4i dag:)

Skrevet

Ile stas dette her jenter :) Gleder meg skikkelig til å pynte meg til jul. Da er jeg 10 uker på vei og magen bør jo synes enda mer :):)

Skrevet

Kjempefin mage. Jeg er helt imponert over hvor "stor" den er allerede. Men jeg ser jo at du er slank i utgangspunktet, og da kommer det kanskje tydeligere frem. Selv har jeg noen kilo for mye, og føler at fettlaget på magen overskygger selve "kulen". Gleder meg til jeg også får kul! Jeg er forøvrig 7+0 i dag :-)

Skrevet

Hei) Tusen takk MamiK ;)

Ja, det er veldig rart at magen kan vokse når spira bare er noen millimeter stor. Det er ikke til å tro. Legen sier det er hormoner og arv. Mamma hadde det likedan. Jeg var sånn med 1. mann også, så regnet med at magen magen ville vokse fort nå også.

Du skal se det dukker opp en liten kul på deg snart!:):) Det er sååå stas. Gleder meg til jeg er like langt som deg, enda noen dager nærmere 12 uker og enda nærmere slutten på kvalmen:)

Skrevet

Så fin mage!!

Jeg er 5+0 idag og har litt mage jeg også, sikker mye luft men.. Moro å se at det skjer noe med kroppen, og man føler seg jo så fin når det er en "naturlig" kul der hehe. Har nok litt ekstra rundt magen jeg og, men den er betraktlig større enn vanlig. Gleder meg til å se hvor stor jeg er før jul, regner med vi gjør det offisielt da selvom de 12 ukene ikke er fullgåtte enda.

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

ja, det er så morsomt dette her :) Kan ikke vente med å vise alle sammen om noen uker. Imens skal jeg prøve å komme meg gjennom dagene med kvalme og trøtthet. UL til mandag.. og jeg er mer enn normalt stressa. Har mista mange ganger på 19 pp. Likevel, denne gangen er alt annerledes og jeg har en god følelse :)

Er så glade for alle som er gravide jeg!! Og jeg har en god venn som jeg håper snart får oppleve det etter lang tids prøving :)

Skrevet

Hehehe, er som å se meg selv. Lik størrelse på magen og samme bukser har jeg på meg idag. Det var artig. flott mage. Klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...