Gå til innhold

Takkler ikke kolegaer som tror de er bedre en alle andre ... jeg skal ihvertfall finne meg ny jobb ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt gikk strålende på jobb i går helt til de to sjefsmeggene kom,jeg var blid som vanlig og sa hei og da forventer også jeg at andre er blide og hyggelige tilbake. Men nei da, jeg ble fullstendig overkjørt og de tingene jeg drev og jobba med tok de og rydda bort slik at jeg ikke skulle få anledning til og delta. Snill som jeg er så tilba jeg meg og hjelpe dem med jobben slik at det gikk fortere men de skulle ikke ha min hjelp,da ble jeg sint og sa at nå har du gått og klaget på ting som ikke blir gjort og når jeg tilbyr meg og hjelpe så er det galt også. Hjelper liksom ikke at jeg er gravid og ekstra hormonell, så da jeg skulle dra hjem så sprutet tårene og ville ikke stoppe. Dette er faktisk ikke første gangen dette skjer at de to er slike mot meg. Hørte de sto og visket og tisket..åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå..................................

Takkler ikke slike mennesker som ikke kan oppføre seg når man er på jobb.

Skrevet

Hei,

du dette var trist å lese, men det finnes slike mennesker.

Var jeg deg ville jeg ha snakket litt med sjefen om dette, synes de er på grensen til trakkasering.

Men når det er sagt er det du som avgjør hvor mye skade de skal få gjøre ved å mobbe deg. Det beste rådet er å absolutt ikke reagere og reflekter over det de gjør mot deg. Kan du endre noe med deg for at de ikke skal lykkes mer?

For alle rundt deg er denne situasjonen merkelig, for meggene går alt ut på å styre deg til å få utbrudd, når du får det blir alle de andre redd deg. Ingen liker mennesker som plutselig skriker eller blir veldig sinte. Du kan øddlegge attest osv. Hva gjør du om det er tre sjefs megger på neste jobb?

Bestem deg for at dette ikke skal bryte deg ned, slapp av og prøv å finn noe oppmuntrende.

Ditt svake punkt er at du ønsker å være til nytte, de bruker det mot deg nå og klare da å kontrollere deg ved å ikke ville bruke deg.

Tenk så mye morro de har av å styre deg så lett.

Slutt å være så oppatt av hva andre ønsker og krever, pass på deg selv!

Sorry, men dette er det eneste som hjelpe.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...