Gå til innhold

Utreding på ullevål--??

Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Hei. Etter at jeg mistet for 4. gang skal jeg på utredning på ullevål. Fødte en gutt i juni 09, men han døde etter 5 uker. Han ble født for tidlig. Men jeg vet det går iom at jeg ikke mistet han i en spontanabort. Mistet tre ganger før han kom, og nå en fjerde gang i uke 10.

Har vært på utredning på Volvat, og det eneste jeg ikke har gjort er en hystrioskopi, men legene er litt avventende til dette, da jeg har slapp livmorhals. Men nå skal jeg altså igjennom samme mølla igjen på Ullevål. Blir vel ikke noe nye revolusjonerende svar da forrige utredning var for et år siden. Men de vil vel ta sine egne tester da..

Noen av dere som har vært på ullevål i forbindelse med dette? Vet dere hvilken oppfølging dere får om dere blir gravide igjen?

Stor klem fra Line

Fortsetter under...

Hei Line!

Jeg har kun tatt 2 blodprøver under min utredning, men har blitt lovet ultralydoppfølging på Ullevål fra uke 6 om jeg skulle bli gravid igjen. Selv om blodprøvene så normale ut fikk jeg etter eget ønske resept på Albyl E og crinone som jeg skal starte med ved positiv test. Startet opp med akupunktur i dag.

Hvorfor må du starte på nytt om du allerede har tatt testene på Volvat?

Ikke så mye info jeg kan gi deg akkurat nå, da jeg er ny i "systemet" der jeg også. Håper din historie tilslutt får en lykkelig slutt, trist å høre om hva du har vært gjennom. Jeg har mistet i 3 stykk MA på et år, oppdaget ca uke 9-10 alle gangene.

Ja jeg syntes det er litt rart å ta prøvene igjen, vil ikke tro de har forandret seg noe siden sist. Fikk ul hver 14 dag denne gangen på gyn poliklinikk. Fikk dette av samme lege som fikk Daniel til verden. Men siden jeg nå mistet igjen, (så et levende forster i uke 10, to dager etterpå kom blodet), ville han henvise meg til ivf. Kommer til å ha en haug av spørsmål klare. Håper jeg får en time der vi kan snakke med en lege. Kommer til å spørre om både mer folat, antibiotika og kortison jeg.

Veldig trist å lese din historie også, er så forbanna urettferdig :o(.

Savner gutten min forferdelig. Hadde jeg bare fått beholde han, skulle jeg aldri klaget igjen... Bare jeg får et barn er min tanke nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...