Lene~mor til tre Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Her går det i amaryllis og julestjerner.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Har hørt at julestjerner er veldig giftige, og siden jeg har små barn lurte jeg bare på å kjøpe en liten oppsats som kan stå hele julen. Jeg skal verken ha barna noe særlig eller være her selv på juledagene så trenger ikke friske opp på samme måte føler jeg. Hadde gjerne gjort det om jeg hadde et stort hus, men har en liten mørk leilighet.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 vi pleier å ha et par julestjerner.
Lene~mor til tre Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 Ja julestjerner er giftige, men nå er barna mine så store at det ikke er noe problem lengre hehe.. men gutten min spiste faktisk en bit av julestjerna da han var ca 2 år, men det gikk heldigvis bra siden han fikk i seg så lite. Har ikke så stor leilighet vi heller, har 3 amaryllis i stuevinduet og 2 julestjerner i kjøkkenvinduet... mere har jeg ikke plass til, men det pynter opp alikevel Men skjønner godt at du ikke kan ha all værden siden du ikke skal være så mye hjemme og siden du ikke har barna som du sier, det blir jo litt anderledes da så en juleoppsats blir sikkert fint
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 En amaryllis eller to, en juleglede kanskje og noen friske blomter i en bukett. Ellers plukker vi inn kristorn og har litt furukvister i en vase...
Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Ingen. Jeg er blomsterdekoratør, og jobber i blomsterbutikk. Når julefreden senker seg over huset, er jeg så møkk lei av amaryllis, svibler, julegleder, juleroser og ikke minst julestjerner at jeg hadde spydd om jeg så de hjemme også! Og julestjerner er ikke såååå giftige som folk skal ha det til. Du skal vel spise nesten hele planten før du blir syk. Og fjerner du selve blomsten (de gule knoppene i midten) er de enda mildere
Baila Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Eg har julestjerner og hjemmelaget oppsatser som eg lager sammen med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå