Gjest Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Her i huset blir det ikke jul uten juletre, mener mannen i huset. Jeg er heller litt usikker. To jenter på ni måneder som kryper rundt på gulvet og skal plukke på alt, det kommer ikke til å få stå i fred. Er det bare jeg som er veldig kjip?
Underveis --> Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Lillemann er også 9 mnd i jula, og her skal det definitivt være juletre! Glasskuler og andre ting som jeg enten er redd for eller kan knuse og være farlig for ham får henge høyere opp. Synes nå jeg flyr etter og passer på ham hele tiden alikevel siden han er oppetter alt som er, uten i det hele tatt å ha kontroll :-S Ingen jul uten tre, enig med mannen din der ;-) Her er det dessuten første jul hjemme i eget hus, så da må vi ha tre. Dessuten tenker jeg som så at vi jo skal ha flere barn, og det er uaktuelt å kutte ut treet fordi vi har småbarn. De synes jo også det er koselig :-) Må jo ha noe å ha pakkene under!
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Hva med å sette det på en litt høy plass slik at de ikke når opp? Det skal jo stå på gulvet, men om alternativet er å ikke ha tre så kan dere jo heller ta et mindre som settes så pass høyt at de ikke når tak i det? Det har hvertfall vært løsningen til noen av venninnene mine
Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Vi skal ikke være hjemme i det hele tatt i julen, så vi kommer ikke til å pynte i det hele tatt! Men vi skal være hos besteforeldrene til snuppa, og de kommer til å ha juletre! Det blir ikke jul uten juletre! Så da får vi heller passe litt ekstra på
Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg flyr også etter dem store deler av dagen, nettopp derfor jeg synes jeg sier nok nei. Har prøvd å gjøre stuen så barnevennlig som mulig, men ho eldste skal opp etter alt med søsteren på slep. Vi skal nok ikke ha flere barn, så får ikke problemet igjen senere:) Får vel sette opp treet på lillejulaften og ta det fort ned igjen, hvis det blir for mye kjefting. Vil ikke være en kjiping... og så blir vi vel ikke så mye hjemme i romjulen.
Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Ja, vi kommer også til å være hos folk som har juletre, men da er vi flere som passer på. Ikke bare jeg som løper etter de to. Men blir nok tre her i stua også...
Mamma´n til lillemor Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Jo, vi skal ha tre. Lillemor er bare 5 1/2 mnd til jul, så her blir det ikke noe problem. Det blir verre neste år. Men enig med mannen din, ingen jul uten tre. Kan dere ikke ha det bare 2-3 dager da?
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 25. november 2009 #10 Skrevet 25. november 2009 blir ikke no tre på meg:( hadde det i fjor og det tok altfor stor plass, nå som vi har et familiemedlem til er det ikke sjangs til å få plass i stua vår. helt enig med dere: dårlig med jul uten juletre
Lemonia Skrevet 25. november 2009 #11 Skrevet 25. november 2009 Her blir det selvsagt ekte juletre, selv med en vilter ettåring i hus.
Studine mevik Skrevet 25. november 2009 #12 Skrevet 25. november 2009 Her blir det absolutt juletre. Det er første jula vår i huset og første jula som familie på 3 så vi må ha juletre. Det blir nok ikke pynt helt nederst pga prinsen, men resten av treet skal pyntes med glitter og stas
Lillian m/4 Skrevet 25. november 2009 #13 Skrevet 25. november 2009 Jupp, skal ha juletre. Vesla er 9,5 mnd i jula. Men vi kjem kanskje til å gjere som vi gjorde når vi fikk første katten i hus, binde fast treet til veggen med fiskesnøre. Det er jo sterkt på samme tid som det ikkje viser.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 25. november 2009 #14 Skrevet 25. november 2009 Nei, her blir det ikke tre i år. Lillegutt blir 8 mnd 1.juledag, og nå er han snart oppe på alle fire.. Og det er trangt nok i stua som det er nå, og vi kommer ikke til å ha plass... Dessuten skal vi stort sett være vekk i jula. Betaler ikke 400-500 kr for noe jeg bare skal ha oppe noen få dager isåfall. Dessuten skjønner jo ikke så små noe av dette treet uansett. Men neste år blir det tre, for da er Lillegutt 20 mnd i jula. Men kommer sikkert til å pynte med andre jule-ting ellers i huset
ifie Skrevet 25. november 2009 #15 Skrevet 25. november 2009 Må ha juletre, ja. Ekte! Storebror var 7 mnd i si første jul, og det gikk bare bra med treet. La dem se og ta på treet sammen med dere med én gang det kommer opp, så blir de kanskje litt ferdig med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå