Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hadde nettopp en kjempekrangel med min samboer før han dro på jobb. Han gjør meg splitte gal! Uansett - etter han dro fikk jeg plutselig skikkelig pustevansker. Ble veldig bekymret siden lillemann er hjemme (ligger og sover) og jeg kunne ikke kontakte noen for min samboer har gjemt sim-kortet mitt... Nå har det gått over, men jeg har vondt i halsen - utenpå liksom... Får brekning, føles som pusterøret er trangere enn normalt. Noen som vet hvorfor og hva jeg bør gjøre?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Et angst/stressanfall bare. Slapp av så går det over. Ikke noe å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Ett lite angstanfall. Pust dypt med magen. Du hyperventilerte nok litt. Og dette kan stramme litt i halsen, i tillegg til å gi pustevansker. Det går som regel over på under en halv time. Men er ikke behagelig mens det står på. Det er ikke farlig, bare ubehagelig:) Og du har nok "bare" ett lite anfall:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Høres ut som et angstanfall, ja. Hender seg jeg får det også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Bare angst... Selv om det def ikke er bare bare! Begynn å lytt til kroppen din og følelsene dine.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Høres ut som et panikkanfall, ja. Og det går over om du bare puster rolig. Hva høres mer alvorlig er at samboeren din har gjemt sim-kortet ditt når du er hjemme alene med en liten. Hva om det skulle skje noe og du trenger hjelp eller legevakt? Nå kjenner jeg ikke til årsaken til konflikten deres i dag, men om dette er normalen hjemme hos dere ville jeg blitt bekymret. Dere er voksne og har ansvaret for et barn, og er nødt til å håndtere konflikter på en slik måte at det ikke er til fare for barnet. Ta vare på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Legg hånden din på magen og kjenn at den beveger seg rolig opp og ned når du puster. Det pleier å hjelpe. Er ellers enig med hun over her: høres ille ut at han har gjemt sim-kortet ditt. Dere trenger kanskje litt hjelp med forholdet deres?
Anne-B. Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Det er kroppen din som sier fra om at du lever under et psykisk stress i et forhold der betingelsene ikke er ok for deg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Tusen takk for alle svar! Noe må gjøres ja... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå