Gå til innhold

Oppdatering

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Er ikke så mye her om dagen, men har fått med meg at maaaang har testet pos. den siste uka og det er KJEMPEGØY!

Med meg og de 3 går det fint. Var på første kontroll på Ullevål i går, og møtte en rolig og sindig lege som ikke lot seg vippe av pinnen av trillingene mine. Han var mest opptatt av de en-eggene tvillingene, for det er de som er mest i "faresonen". De er litt mindre enn den som ligger alene - naturlig nok - men hjeret banket og slo på alle tre.

Er 10+ ett-eller-annet i dag. Formen er fortsatt uggen. Hadde noen veldig gode dager i forrige uke, men det er det visst slutt på nå. Kaster ikke opp, men har ikke så mye overskudd heller.

Skal på nakkefold-scanning om 14 dager (blir 38 pr før termin), og inntil da går livet sin vante gang.

Klem til alle fra

Fortsetter under...

Godt å høre at alt står bra til med deg og de tre små, Snøfilla. Er spent på nakkescan - går ut fra det er det samme som dobbel-test, som jeg er henvist til? Jeg lurer litt på hvor mye de vil kunne se på UL. Nå regner jeg nesten ikke med at det blir aktuelt for min del lenger (jf. forrige innlegg om at jeg tror jeg er i ferd med å miste), men det kunne uansett være interessant å få en liten rapport etter at du har vært på scan. Masse lykke til framover!

Klem fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...