Hikken Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Har alltid vært fan av "slå inn en spiker og se hvor lenge det holder-metoden", mn nå skal knaggrekka til frøkna opp og jeg vil helst gjøre det ordentlig. Er det sånn at man må lage et lite hull, stappe inn plastpluggen og skru fast knaggen med skruene? Det var det første som slo meg nn, mn greit å sjekke med ekspertene her inne først :-D
Hikken Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 Wow! Nå følte jeg megd riktig så intelektelekt ;o) Tusen takk, nå skal det knagges!
Gjest irismor Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Er vel ikke noen plastplugg på ordentlige gipsskruer. De har en type metall"plugg" som skruen er skrudd fast i når du kjøper den. Skru ut skruen bor et hull dytt/bank i metallpluggen så kan du skru i vei. Poenget med den typen plugger er at når du skrur skruen i så bøyer plggen seg slik at den ankrer seg fast i gipsveggen/plata. Lykke til med skruingen. Plastplugger er til mur.
Hikken Skrevet 25. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2009 Ja de vi har kjøpt før (som jeg aldri har rørt, har overlatt dem til samboern) har vært av metall. Disse fulgte med knaggrekka og ser helt like ut som de metallpluggene vi har hatt før, bare at de er av plast. Har samme "ankerkroker" som de andre. Hmm.. Må jeg på maxbo da..? ÆSJ!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 knagg i vei du :-) det er riktig at det finnes gipsplugger i både plast og metall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå