Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fulgt med på forumet her i et års tid, men har ikke vært klar til å begynne å prøve, så har bare "lusket" og lest i bakgrunnen :) Det er flott med et sted hvor så mange deler disse tankene, som det kanskje kan være vanskelig å snakke med "nære" folk om.

Nå er kona mi og jeg (lesbiske altså) ENDELIG klare til å bli prøvere som sagt, og vi er så spente!! Etter å ha tenkt masse, vært hos leger, tatt masse blodprøver og spart penger i et par år er forventningene på topp med andre ord...og så klarer jeg å time eggløsningen sånn at den havner midt i klimatoppmøte i København :-S Hvor typisk er ikke det!? Håper virkelig ikke det blir noe problem med å få tak i billetter til Køben... Jeg har litt uregelmessig syklus (veksler plutselig mellom kort og lang innimellom), så jeg tør ikke bestille masse billetter på forhånd heller...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141038502-el-k%C3%B8ben-og-fn-m%C3%B8te-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er få av oss som tør å bestille biletter på forhånd. Dersom dere har gynekolog vil jeg anbefale scanning der, og evt eggløsningssprøyte. Da har man ofte litt flere dager på seg for å bestille bill.

Ønsker dere masse lykke til!

Tusen takk, Ugla! Hadde tenkt å prøve et par ganger i naturlig syklus først i alle fall (bor et godt stykke unna gyn.), men det hadde gjort det enklere i dette tilfellet, ja...menmen, om det ikke klaffer nå i desember, kommer det vel et nytt og spennende år ;) Har jeg greid å sitte på gjerdet i to år, greier jeg det vel i en måned til(??)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...