Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har fulgt med på forumet her i et års tid, men har ikke vært klar til å begynne å prøve, så har bare "lusket" og lest i bakgrunnen :) Det er flott med et sted hvor så mange deler disse tankene, som det kanskje kan være vanskelig å snakke med "nære" folk om.

Nå er kona mi og jeg (lesbiske altså) ENDELIG klare til å bli prøvere som sagt, og vi er så spente!! Etter å ha tenkt masse, vært hos leger, tatt masse blodprøver og spart penger i et par år er forventningene på topp med andre ord...og så klarer jeg å time eggløsningen sånn at den havner midt i klimatoppmøte i København :-S Hvor typisk er ikke det!? Håper virkelig ikke det blir noe problem med å få tak i billetter til Køben... Jeg har litt uregelmessig syklus (veksler plutselig mellom kort og lang innimellom), så jeg tør ikke bestille masse billetter på forhånd heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg bare tar problemene på forskudd nå, får tenke positivt :) Og takk, som sagt, for alt dere diskuterer her - jeg har fått svar (og belyst sider av saken jeg aldri har tenkt på) på så utrolig mye som jeg lurer på :)

Skrevet

Det er få av oss som tør å bestille biletter på forhånd. Dersom dere har gynekolog vil jeg anbefale scanning der, og evt eggløsningssprøyte. Da har man ofte litt flere dager på seg for å bestille bill.

Ønsker dere masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk, Ugla! Hadde tenkt å prøve et par ganger i naturlig syklus først i alle fall (bor et godt stykke unna gyn.), men det hadde gjort det enklere i dette tilfellet, ja...menmen, om det ikke klaffer nå i desember, kommer det vel et nytt og spennende år ;) Har jeg greid å sitte på gjerdet i to år, greier jeg det vel i en måned til(??)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...