ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hei Jeg har ikke antydning til ømme pupper og er i uke 10. Forrige graviditet hadde jeg så ømme pupper at jeg ikke kunne ligge på magen. Noen andre som har opplevd lignende?
Mjølkekua Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg hadde også ømme brystvorter forrige gang, men denne gangen er det kun periodevise stikninger. Det kan være fordi jeg faktisk har hatt melk i dem helt til før jeg ble gravid (bare litt råmelk) og at det derfor ikke "skjer" så mye denne gangen. De ble forresten ikke større forrige gang, og heller ikke denne gang.. Og jeg som ikke har så store...*Sukk*..
Knotten2 Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 1. gangen jeg var gravid hadde jeg så vondt at jeg holdt på å bli gal en periode. 2. gangen kjente jeg ingenting. Nå er jeg 7 uker med nr 3 og kjenner heller ikke antydning til vondt, så det er kanskje noe som er spesielt for 1. gangs?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Når jeg gikk gravid i sommer(mistet i uke 14) hadde jeg så ømme pupper at det var helt forferdelig. Nå er jeg i uke 6 og har ingen antydning til ømme pupper. Pratet m ei i uke 10 idag, og hun sa hun først nå begynte å kjenne litt ømhet- har 2 tenåringer, og kan ikke huske at puppene var særlig ømme da heller.
*månestråle* Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Har det akkuratt på samme måte. Ganske ømme pupper i forrige graviditet, men denne gangen er de ikke ømme i det hele tatt, er 11+1...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Hei, Ikke antydning til ømhet her.. er 5+1 Hadde ikke det i forrige graviditet heller :=) Klem DD
♥REBECCA♥ Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 jeg er 12+4, har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt jeg:) men hatt det i di tre andre svangerskapa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå