Gå til innhold

http://www.billigebarnevogner.no/

Lady lovely locks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har denne vognen selv. Jeg synes den er kjempe god som barnevogn. Det stemmer alt er inkludert. Softbager, stelleveske osv.

Det som er en kjempe fordel er at man kan stille håndtaket på vogna sånn at man kan gå forran eller bak barna bare ved å holde inn en klemme. Brukte den funksjonen mye i sommer. Når sola kom inn i vogna stilte jeg bare på håndtaket så var barna mot solretningen.

Jeg tror jeg vil investere i en lettere trille når barna blir litt større. Jeg har en 2 åring som har prøvesitti vogna og føler han får litt liten plass. Men synes jeg har råd til det når jeg har spart så mye penger på denne vogna.

Det va kjekt å hørra at du va fornødde me vognå :)

Har vore inne å kikkt på na flere gonger, men har tenkt at det barra måtte verr någe siden hu va så billige :o)

E vognå god å kjøra?

Lett å legge sammen?

Vognå såg kjempepraktiske ut, og så va hu heilt enkel og fin, sånn så eg jafall lika det :)

Kor longe tid tok det i levering?

Komme nok te å kjøpa einmye mindre trilla, te kjøpesenterbruk osv me o..

Men når vognå e så billige, jørr det ingenting :)

E kjekt å konna gjør ett så godt kjøp når alt blir dobbelt opp, og selfølgelig dobbelt så dyrt :)

Klem

Jeg lurer også på alt det som står skrevet over her, for vurderer sterkt og kjøpe den vogna til og begynne med, og heller kjøpe ei trille til senere??

Men er det noen som vet om dette bare er ett tilbud eller er det samme prisen uansett??

Jeg synes vogna er veldig god og trille. Jeg bruker den både i på asfalt og i lysløypa der terenge kan være litt ugjevnt. Store gode lufthjul gjør vogna veldig stabil.

Du legger vogna enkel sammen ved å holde inne en klemme.

Også er denne vogna en av de få tvillingvogner du kommer gjennom standar ytterdører med.

Jeg husker ikke hvor lang leveringstiden var men, tipper en uke, toppen to.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...