Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Har ei datter som snart er 1 år gammel. Hun har bestandig vært kjempe flink å sove om natta, 10-14 timer sammenhengende hver natt.. Nå de siste 2 ukene har hun begynt å våkne flere ganger iløpet av natta. Hun sutrer bare litt så legger hun seg ned igjen som regel, noen ganger kan hun skrike litt men ikke så lenge av gangen da.. Hun har også blitt vanskelig å legge om kveldene, det tar laaang tid før hun sovner (hun skriker som regel ikke og er lei seg, men ligger bare våken å skravler og sutrer litt) Det har hendt noen ganger at hun har begynt å virkelig hylskrike når hun ser oss gå ut av rommet, skikkelig hjerteskjærende:( Skal jeg bare overse dette og la henne ligge der og håpe det går over etterhvert?? Eller skal jeg gjøre noe med det? Hun sover på samme rom som oss enda..
mdl79 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Så lenge jenta virker fornøyd ser eg ikkje noko problem. Det er jo naturlig at dei våkner nokre ganger om natta, og får ho ikkje oppmerksomhet sovner ho vel igjen.
Hippiopp Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Min datter har begynt på samme måten, har en følelse at det er en slags måte å uttrykke seperasjonsangsten på. Hun er 9mnd nå... Hvordan ikke gi oppmerksomhet lurer jeg på- litt vanskelig når det grines på natta og vi ligger på samme rom....?
eplepeple Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Snuppa mi er snart 7mnd og holder også på sånn. Hun har gjort det i perioder. Nå er vi inne i en sånn periode igjen og det er gruuuuuuuusomt. Hun sovner og våkner igjen i løpet av ca 1 time. Er da våken i 2-3 timer. Da må jeg legge meg. Har så og si ingen tid for meg selv. Det er fortærende. Noen ganger våkner hun flere ganger også. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har dessverre ingen gode råd. Bare føler med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå