Gå til innhold

Svigerforeldrene tok det ikke pent??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+6 idag og fortalte svigerforeldrene på lørdag at jeg hadde blitt gravid med nr 2.

Virket som de ble litt sjokkert (vet ikke hvorfor, dattera våres er 4 år) men de tok det greit. MEN da jeg fikk sitte på med henne dagen etter (uten mannen min og uten mannen hennes) så fikk jeg skikkelig gjennomgang!!

Hun lurte på om hvordan jeg kan gjør dette mot mannen min, hvordan kan jeg belaste ham enda mer (fordi vi bor ut på landet og det er bare ham som har førerkort). Hun lurte på hvorfor jeg hadde lyst på et barn til når jeg er så dårlig mor fra før!!!!????? Helt utrolig. Da gikk hun videre med at hun rådet meg på det sterkeste til å ta abort, fordi de ikke vil ha noe med barnet å gjøre!!!

Ble helt satt ut!! Er gift med jobb og er 30 år gammel. Skjønner ingenting!

Som sagt er jeg fra USA, og jeg har ingen familie her i norge. Er kjempe vanskelig å bo i et land uten noe støtte og uten å ha noen som har tro på deg. Har veldig lyst til å fortelle henne hva jeg mener om det hun har sagt, men vet ikke om jeg orker det så nær jul :(

Er virkelig såret og forvirret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så grusomt!! jeg tror jeg hadde fortalt det til mannen min og så latt det ligge.. så lenge du har han støtte så skal vel alt være fint :)

og så hadde jeg vel ikke akkurat brydd meg så mye mer om henne, herregud, skulle tro du var et lite barn!!

nei hev deg over henne og finn trøst og støtte hos mannen din :)

man angrer aldri på de barna man får!! masse lykke til!!!

stooor varm klem

Skrevet

Ønsker mannen din dette da?? GI DAMA INN SIER JEG BARE! fy f*** jeg hadde søren bedt henne om å klappe igjen! Da får hun la være å blande seg og ikke å noe med barnet å gjøre, hvis hun er en så UTROLIG dårlig bestemor!! Det der er helt vilt.. sett den dama på plass!

Skrevet

ja det der hadde jeg sagt til mannen min. slik kan man absolutt ikke oppføre seg. sist ba svigermor meg ta abort også. gubben blei illsint og vi reiste derfra... pappa var heller ikke så fan av at jeg skulle bli mamma, men jeg fortalte han hva jeg mente og sa at hvis det skal være slike negative komentarer så trenger han ikke ha kontakt med oss... jeg overdreiv den situasjonen litt da, men var så lei meg etter det svigermor sa... jeg var 17 sist jeg fant ut at jeg var gravid. men uansett... si det til samboeren din, så får han ta det opp med heksa... grøss

Skrevet

Enkelte mennesker er ganske spesielle. Kunne forstått det hvis mine svigerforeldre hadde reagert ettersom jeg er 19 og gravid med nummer to, når første er 9 mnd (hvis jeg ikke holder på å miste nå da). Men når du er 30 år og deres første er 4 år gammel så er det jo ingenting galt i å få en til. Hadde nok sagt akkurat hva jeg mente om hennes uttalelse ang det, men skjønner du ikke vil lage noe kvalm nå rett før jul, men det har jo egentlig hun allerede gjort. At noen kan si noe sånn. At de ikke vil ha noe å gjøre med barnebarnet sitt..trist

Skrevet

Fortalte ham nesten med en gang, han ble rasende og kunne ikke tro det, men nektet å si noe til henne.

Babyen var planlagt mellom oss to - datteren våres trenger sårt søsken, hun er litt ensom. De er utrolige late besteforeldre som ikke gidder å stille opp så veldig mye, så vi hadde regnet med at de ikke kom til å bli kjempe begeistret for et nytt barnebarn, men dette var helt utrolig.

Vet ikke om jeg klarer de neste 8 måneder med kjempe stygge kommentarer etc.

Skrevet

Hvis hun kommer med flere stygge kommentarer, må dere si at da får hun gå, slikt vil dere ikke ha i deres hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...