grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 jeg ser ut som jeg er 7 måneder på vei.. nå har jeg riktig nok noen syster og dette er nr to.. men jeg er DIGER.. er det noen andre som har det sånn? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/23
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 er du seriøs nå??? :O er det virkelig mulig??? det trodde jeg ikke altså....
Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Hei Det kunne vært bilde av meg...... Jeg er 10 uker på vei med nr 3 og mannen min bare ler av meg og mener det er tvillinger for jeg er så stor. Helt umulig å skjule det! Og selv om magen er myk er det jo skikkelig gravidform på den. Veldig rart! Godt at det er flere, var redd jeg var helt unormal!
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Oj..såpass ja:)Blir spennende å se deg om 5 mndr;)Har fått mage jeg og, men tror det er mest luft jeg altså...småttet er jo ikke sååå stor enda liksom..Men koselig å se magen din:)Gleder meg til min blir sånn:)
Mamman til kasper og Elise Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Jaggu stor mage ja:) Legg ut bilde når du er i siste mnd og:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Oi... Der må det vel være flere?
Canari Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 På kvelden står også min mage som en diiiiiger ballong, rent flaut!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2009 vet ikke hva jeg skal si jeg.. er helt seriøs... men har en del faktorer som kan være med på å gjøre magen så stor da.. ¤ 3 store syster ¤ fremoverbøyd livmor ¤15 mnd siden sist fødsel ¤ fikk veldig fort mage sist gang også.. godt å høre at det ikke bare er meg.. når folk spør meg hvor langt på vei jeg er syns jeg det er flaut å svare for folk legger ikke skjul på at de blir sjokkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå