to nydelige skatter Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Gutten min på 4 uker får mm på flaske. Idag har han vært vanskelig. Hoster en del, litt tett i nesa og spist veldig dårlig. Kanskje halvparten av hva han har pleid. Storebror på 4 år hoster også en del spes. om natta. Pappa`n var også sånn. Problemet er han lille som ikke vil ha melk. Har stort sett gitt mme i dag da han ikke uansett nekter å drikke. Drikker bare når han selv vil og da maks 60 ml. Har fått i seg ca 200 ml siden kl 19. Dette er hva han har pleid å spise til hvert måltid. Tok en tur til legevakta, og legen mente at han kunne bli innlagt hvis det fortsatte sånn i en ukes tid. Det var ikke noe å gjøre nå siden han ikke har feber og infeksjon. Han er en stor gutt så iflg legen hadde han vel litt å gå på, men er det er veldig frustrerende at han ikke vil spise. Lurer på om noen andre som har vært i en lig. situasjon og hvordan jeg evt. kan klare å lure han til å drikke mer. Alle svar mottas m stoor takk.
to nydelige skatter Skrevet 24. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. november 2009 Kan føye til at iflg legen var han ikke rød i halsen og har da antageligvis ikke vondt, selv om det ikke virker sånn for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå