tønsbergjenta Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Har dere noen gode forslag til mellomnavn? Syns May er så fint som fornavn, men ønsker et mellomnavn også. Store bror heter Lucas<3
Dearest Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 May er et veldig fint namn! Prøv å unngå klisjéar som May Lene, May Britt, May Liss... Trur ikkje egentlig du likar sånne, men tenkte eg skulle nevna det... Sammen med Lucas ser eg gjerne May Olivia May Irina May Emilia/e May Sofie/a May Elida May Alva May Evelyn May Iben May Livia May Louise/a May Othilie/a May Ruby May Selma May Victoria May Aurora May Sunniva May Johanne/a May Helene/a
Miranda C Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Lucas er nydelig! May Olivia var pent
Vipsenmamma Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg synes faktisk May Brit er litt søtt, det er ihvertfall sjeldent nå. Likeledes May Lise, eller May Helen.
Blomstersara Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 May Oline May Tomine May Aurelia May Heidi May Andrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå