♥REBECCA♥ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 er 26,blir 27 til torsdag:) er gift har tre nydlige gutter på 7 1/2, en på 17mnd og en på snart 6mnd:) så er det noen som vill slenge seg på ,så hadde vært kjempe koselig:)
GuttemammaTilTo Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 hei! først og fremst vil jeg bare si stå på! og fantastisk flott at du har 3 barn og en til på vei! gratulerer :-D jeg er ikke gravid enda, men håper virkelig at jeg blir det snart, har ikke brukt prev siden fødsel. har en gutt på 14 mnd og vi ønsker oss virkelig flere barn! jeg veier 91kg og har tatt av meg 10kg siden mars, men jeg strever veldig med å legge om til en sunnere bane, så det går i rykk og napp. men jeg vil veldig gjerne! visst det er greit vil jeg veldig gjerne følge med her:-)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Er også gravid med mitt fjerde barn, har 3 jenter fra før på 3, 5 og 7 år:o) Fylte 27 i går:o) Er glad for og se at det er flere som har det like "travelt" som meg:o) Vekta mi viser nå ca 95 kilo, er ikke noe gøy, men, men. Er 9 uker på vei i dag. Håper at vekta ikke går opp så mye før fødselen..
♥REBECCA♥ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2009 så koselig at det er flere som vill bli med:) er ikke mye lett og endre kosthold når en er gravid nei, en har jo absolut lyst på alt hehe:) men gjelder jo bare og være sterk dere er fra da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Jeg venter mitt 4barn til sommeren. Er i 7uke. Veier 97kg og synes ikke alt er lett og greit. Sluttet å røyke for 3mnd siden og legger litt skyld på det. Men ingen planer om å begynne igjen:)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 Hei, hei, hvordan går det med dere alle sammen:o) Alt er bra her hos oss, og vekta har faktisk gått ned til 93,8, vekta var 95 for noen få uker siden- Har spist litt for lite i det siste, er iiiiiingen ting som frister, bortsett fra paprika potetgull og dipp, det er farlige greier det, hehe Var å handla siste julegavene i går, blei mye gåing i butikkene, så i dag er ikke hoftene helt som di skall:o)
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 hei jeg er heller ikke gravid enda men vi også ønsker oss nr 4 jeg veier endel kilo mere enn dere ..men håper jeg kan få være med forde...
TinaP Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jeg vil også være med. Går snart inn i uke 22. Vurderer ikke å gå ned, men å ikke gå så mye opp. Elsker å lage mat hjemme, så det blir ikke alltid de sunneste middagene. Men det jeg prøver på er å bevege meg mer. Har 1 gutt fra før. 1. kontroll i uke 5 var jeg 102. I uke 12 var jeg 99,5. Skal på kontroll på tirsdag. Er veldig spent etter all den gode maten i julen, og alle sjokoladene og kakene og og og.... Har prøvd å vært mye ute å ake og gått på ski med lillegutt nå når vi endelig har hatt snø så lenge. Deilig. Elsker snø.
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Er 37+6 på vei og veier 91 kg.. håper jeg klarer å gå av meg en del etter fødsel og lykke til dere andre, stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå