olla Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hvor ofte har dere personalmøte, og hvor lenge hver gang?? Vi har 1 kveld pr mnd, og 3 timer hver gang. Synst dette er mye, i forhold til min tidligere jobb. Hva med dere andre, hva er "vanlig"??
Alba44 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 1 kveld i mnd. 2 timer ( noen ganger 3 timer).
Verbena Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Nå har ikke jeg fast jobb nå, så er ikke på personalmøter... Men der samboeren min jobber har de personalmøte ca hver 3.mnd og ca 2timer hver gang! De har personalmøter ved behov. Så innimellom er det oftere møter og noen ganger sjeldnere. men ca hver 3.mnd er gjennomsnittet
Sistah*G07*J09* Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 vi har ca. hver 4.uke. å da i 2 timer pr. gang. Noen ganger lengre, noen ganger kortere. Men visst det er lite eller ingen saker, så kan det gå 6 uker imellom hvert personalmøte.
olla Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 ok, altså litt mindre, for hos oss er det vanlig med 3-3,5 time, ikke mindre. I den forrige jobben var det 2 timer ca hver 2. mnd, og vi fikk gjort alt vi skulle der. Det jer reagerer på er at mye av tiden går vekk i "vas", derfor jeg synst det er så ofte og lenge.
lille sprelle Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 det viktigste er ikke lengden på møtet, men om det fylles med noe nyttig! jeg mener 1 møte i mnd. det bør være all mulig slags praktisk info, men også gjerne noe faglig som gjør at man bygger fellesskap ifht kunnskap, etikk eller lignende. det bør ikke være 3 timer enetale fra sjefen..... er det mange avdelinger, bør man ha en kort oppdatering fra hva alle driver med for tiden (ev problemstillinger) et tips kan være at hver avdeling har ansvaret for å forberede noe faglig for hvert sitt møte, eller at man kaller inn noen eksterne for å gi mere kunnskap/info. - f.eks. barnevernet i en barnehage osv.
wirre;o) Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Hva er det? Vi har det en gang i halvåret og ellers ved behov. Gjerne innenfor normalarbeidstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå