zassy☆ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei, kunne du tenkt deg å se litt på meg også? Lurer på når jeg blir gravid og så lurte jeg på om du kan se litt på jobb, om når jeg får ny jobb (før jul?) og hva jeg burde satse på, hvilket yrke, hvis du får inn noe, hva som helst her, så bare si det, jeg baserer ingen valg på hva du sier, så ikke vær redd for å si det du får inn, jeg er så i tvil! Hvis du ellers ser noe du vil dele så gjør gjerne det! Klem fra Zassy, f. 230982.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Trur du vil bli gravid mellom desember og februar.. Trur du vil få ny jobb enten rett før eller rett etter jul.. Trur ikke det er en jobb du har mest lyst på men trur det går greit.. Trur du kommer til og bytte jobb etterhvert og da til en jobb du kommer til og elske.. Barn/ungdom eller noe med økonmi.. var det jeg fikk opp.. Jeg er egentlig ganske så ny i dette, så ta det med en klype salt.. Lykke til ..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Trur du vil bli gravid mellom desember og februar.. Trur du vil få ny jobb enten rett før eller rett etter jul.. Trur ikke det er en jobb du har mest lyst på men trur det går greit.. Trur du kommer til og bytte jobb etterhvert og da til en jobb du kommer til og elske.. Barn/ungdom eller noe med økonmi.. var det jeg fikk opp.. Jeg er egentlig ganske så ny i dette, så ta det med en klype salt.. Lykke til ..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Trur du vil bli gravid mellom desember og februar.. Trur du vil få ny jobb enten rett før eller rett etter jul.. Trur ikke det er en jobb du har mest lyst på men trur det går greit.. Trur du kommer til og bytte jobb etterhvert og da til en jobb du kommer til og elske.. Barn/ungdom eller noe med økonmi.. var det jeg fikk opp.. Jeg er egentlig ganske så ny i dette, så ta det med en klype salt.. Lykke til ..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Var ikke meningen og sende så mange ganger, datan klikka.. Beklager..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Hadde du gidde og sett tilbake? Har skjedd så mye i det siste... Ser du om det snart vil skje noe positivt for meg? Først hadde jeg et langvarig forhold med en fyr også etter det skjærte seg så hadde jeg et kortvarig forhold og nå har jeg akkurat blitt brukt av en fyr jeg trudde jeg holdt på med.. Bare bråk og problemer hjemme.. Onkelen min har kommet på sykehuse med hjerteinferk for 4 gang.. Får du noe positive ting opp?? Jeg er født: 05.09.92
zassy☆ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 Huff det var fælt å høre at så mye fælt har skjedd, sender deg mange trøsteklemmer!! Når det gjelder det du så på meg så hørtes det jo bra ut. "Alle" har sagt gravid i desember på meg, så kanskje jeg bare skal slutte og spørre og vente og se om dere har rett Når det gjelder jobb blir jeg ikke forundret om jeg må bytte igjen, har vært mye styr angående jobb og jeg har byttet mange ganger, håper du har rett i at jeg vil elske den neste jobben jeg får. Barn/ungdom kan kanskje stemme da jeg har en utdanning her som jeg er usikker på om jeg skal bruke eller ikke. Tusen takk for at du så på meg Når det gjelder hva som dukket opp på deg så kom det at du føler deg litt "fastlåst" i en situasjon akkurat nå, du kommer liksom ingen vei. Dette er midlertidig, og akkurat nå bør du ikke gjøre så mye heller men vente og se. Du ønsker å forandre noe i situasjonen din for at ting skal bli bedre, kanskje lurer du litt med en tanke om å flytte eller reise litt bort? Rastløshet og pessimisme, ønske om å gjøre noe men ikke helt vite hva.. du bør vente litt. Det kommer en stor forandring i livet ditt snart.. får opp at du er sliten og trøtt av alt, og det er ikke rart når så mye har skjedd deg..det vil snart være på tide å finne en ny vei for deg, men ikke enda. du må ha tålmodighet enda en stund og prøve å holde motet oppe selv om du har fått og kanskje får, en del motgang. Trakk en rune til deg tilslutt som har denne beskjeden: "Dette er runen for livets naturlige flyt. Lytt til naturen, og tilpass deg dens sykluser hvis du ønsker å trives og vokse. Drikk mer vann, spis sunn mat, og bruk tid utendørs for å få mer livskraft og vitalitet". Håper du fikk noe ut av dette og håper det snart kommer positive ting din vei!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Tusen takk for det !! Hehe, så artig da.. På en måte stor "sjangs" for at du faktisk blir gravid i desember da:) Off det er ikke morro da.. Håper du finner drømme jobben endag og at jeg har rett i at du vil elske den jobben du kommer til og bytte til.. JA! Tanken på og flytte er STOR.. Men ingen mulighet til det.. :/ Vet du hva den store forandringen er? Ja er trøtt og sliten av alt.. :/ "Dette er runen for livets naturlige flyt. Lytt til naturen, og tilpass deg dens sykluser hvis du ønsker å trives og vokse. Drikk mer vann, spis sunn mat, og bruk tid utendørs for å få mer livskraft og vitalitet". ?? Hva mener du med det?? TUSEN TUSEN TAKK!!
zassy☆ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2009 Ja man skulle tro det, men nå har egentlig kjæresten funnet ut at han kanksje vil vente, så ikke sikkert vi blir å prøve en gang i desember, så får se.. Nei den forandringen vet jeg ikke helt enda, kan kanskje se litt mer en annen dag, ofte kommer det ikke opp mer på samme dag, men hvis man venter litt så har det blitt litt flyt i situasjonen på en måte og det kan bli lettere å se hva som er i vente, nå fikk jeg bare opp at du må vente, ha tålmodighet. Når det gjelder runen jeg trakk tilslutt så har jeg runekort der det står forskjellige vers eller beskjeder og det jeg skrev var det kortet jeg trakk på deg, var det noe spesielt du ikke skjønte? Rett og slett går det på sunnhet og aktivitet det kortet, kanksje å oppholde seg/gå turer i naturen kan virke gunstig på deg, alt dette kan være med på å øke livskvaliteten din nå, med andre ord: ta vare på deg selv
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Åh, skjønner.. Okei, ja vis du gidder og se en annen dag hadde det vært kjempe fint, men så du vet ikke om hva det handler om heller? Forhold,familie,flytting feks? Åja.. okei, da skjønte jeg det.. Kommer jeg til og møte en spesiel fyr altså en jeg kommer til og bli sammen med om ikke alt for lenge? Tusen takk for at du tar deg tid og si ifra om jeg skal se på noe mer for deg..
zassy☆ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2009 Mulig det handler om flytting, ettersom jeg fikk opp tilbaketrekking sammen med det..men skal ikke si for mye da jeg ikke er helt sikker. Når det gjelder kjærlighet får jeg opp "håp"kortet her, så ikke gi opp håpet selv om du har opplevd mye. Det blir litt "hvile" på dette området en stund, men så dukker det opp en fyr skjønner du! hehe. Trekker bare sånn fort her i kveld, er så trøtt, men kan evt legge litt større legg senere. Hvis du orker kunne du sett på leilighetskjøp? vi har lett etter leilighet i flere måneder nå, lurer på når vi blir å kjøpe og om vi blir fornøyde. ? Ellers hvis du får inn noe når du tenker på meg må du bare rope det ut
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Okei.. Okei, skjønner.. Tusen tusen takk!! Januar/februar trur jeg dere finner en leilighet kanskje mars... Trur iallefall det blir ganske fort på nyåret.. Lykke til.. Har du tvillinger? pleier dere passe tvillinger? en av dere som er tvilling eller no lignende? får opp tvilliner rundt dere skjønner du.. Men mulig du kanskje får tvilliner engang..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #13 Skrevet 24. november 2009 Vis du vil så kan du jo legge meg til på msn.. [email protected] Litt enklere.. Men det ser du
zassy☆ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2009 Takk skal du ha! Akkurat nå skal jeg legge meg så får se an ang msn en annen dag. Morsomt at du fikk opp tvillinger..både jeg og kjæresten har tvillinger i slekta så muligheten er jo der..har tenkt en del på det selv nemlig Ellers er ingen av oss tvillinger nei eller født i tvillingens tegn. Håper du har rett ang leilighet! Takk for praten og spådommene og go natt Klem!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #15 Skrevet 24. november 2009 Åja.. Ja, lykke til iallefall.. Ja, iligemåde.. God natt ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå