Nr 2 ;) Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg er gravid!!Litt i sjokk, glad, lykkelig, masse nye tanker Testet i ettermiddag, anslår jeg er 4+2. Var innom Bli Gravid i går kveld, på jakt etter "symptom tråder", og ble utrolig takknemmelig for dere som skriver slike innlegg. Tenkte derfor jeg skulle gjøre gjengjeld - Jeg VISSTE jeg var gravid, følte det på meg. Det samme gjorde jeg i mitt føste svangerskap. Vil presisere at jeg ellers er en realistisk, "ikke-synsende"- person, men jeg hadde denne sterke intuisjonen. - Veldig vondt i korsrygg og ryggrad. Generelt utslitt og sliten siste 5-6 dager. -Sterk stikkende smerte i lysk/egglederområde på venstre side i går. Ubehaget kom og gikk. - Sviende stikkfølelse på brystvortene ved berøring (fant nemlig det i alle symptom-tråder i går, så måtte sjekke) -Bølger av svak uvelhet/kvalme og sult siste 3-4 dager. -Betydeligere trøttere siste kvelder. -Litt svie når jeg tisser Må innrømme at jeg ikke "følte"/la merke til like mye sist gang. Dette var 1pp, men det tok ca et halvt år å bli gravid sist, så slikt kan absolutt variere.. Håper dette kan være til noe nytte. Lykke til!!
goldie Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer så mye! Du er heldig som merker noe. Selv fant jeg ut at jeg er gravid i helgen. Er i dag 4+3. Men merker egentlig ikke så mye. Skulle faktisk ønske jeg merket noe. Men har en rar følelse i underlivet da. Vanskelig å forklare den. Kanskje en blanding av svake mens murringer og stikninger. Lurer på om jeg egentlig bare føler det siden jeg fant ut jeg er gravid. Blir ikke klok jeg.
2småihus!:) Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer Nr 2! :) Og takk for oversikt over symptomer, er alltid spennende lesing! gøy å sammenligne litt...
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 gratulerer såååååååååååå mye:-)) tuuuuuuuusen takk for at du skrev ned symptomene dine:-)) det hjelper for oss som venter enda ja:-) alle skulle skrevet ned de:-) lykke til med svangerskapet:-)
GuttemammaTilTo Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 gratulerer så utrolig mye!! heldig du er som klaffet på første forsøk:-D lykke til i svangerskapet og kos deg masse!!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Gratulerer så masse :) Gøy at det klaffet 1 gang denne gangen! Kanskje du slappet mer av pga det tok 6 mnd sist og ikke regnet med det kom til å gå så fort? Gratulerer masse hvertfall!! Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå