Anonym bruker Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 Har en datter på snart halvannet år, og er såå baby sjuk igjen... Jeg fikk diagnosen nå i sommer, og er pr dags dato sykemeldt. Men vet ikke hva som skjer fremover. Men forsvinner smertene etter fødselen? Vi skal også ta over gård om ett års tid, så det kræsjer jo litt der og... Med overtakelse, og utbygging og masse greier... Men jeg vil såå veldig ha en til nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141036498-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-gravid-med-leddgikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindare Skrevet 16. januar 2010 #2 Del Skrevet 16. januar 2010 Heisann... En stund siden du skrev inn ser jeg, men jeg er ikke her inne så ofte. Jeg har leddgikt, og fikk mitt første barn 1. juli. Svangerskapet var som en drøm. Hadde ikke vondt i noen ledd, så det var som å være i himmelen. Etter fødselen gikk det også greit en liten stund. Men etter 4 mnd. kom smertene tilbake... dessverre.... begynte på medisin igjen rett etter fødselen, da jeg ikke ammet, men den fungerte ikke i det hele tatt. Nå har jeg startet med ny medisin, men syns ikke den fungerer nå særlig heller.. kanskje ett nytt svangerskap skal til :-) hehe.. håper leddene blir litt mer stabile etter hvert. Men totalt sett.. så er d absolutt verd alle smertene når jeg ser lille sjarmtrollet som ligger på golvet å smiler til meg.. såååå lykkelig. Jeg er ihvertfall ikke i tvil.. jeg skal ha ett barn til, hvis vi får ;-) Lykke til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141036498-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-gravid-med-leddgikt/#findComment-141285459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #3 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei Svangerskap med leddgikt er tydeligvis sært forskjellige. Jeg fikk mitt første barn i Januar i år, å har ikke hatt ett særlig bra svangerskap. Har for det meste vært sykemeldt. Sleit med mye hovne ledd og mye smerter. Gikk da ikke på noen form for medisiner (har gått på cellegift/Methotrexate i 20år før dette. Er nå 27år). Jeg kunne fått Predniselon (kortison tabletter) under svangerskapet, men er veldig skeptisk til denne formen for medisin, så jeg valgte å heller kun ta smertestillende. Jeg har enda ikke startet på medisin, men venter på å få komme inn på sykehuset. Er sykemeldt i permisjonen min, å har en mann som har overtatt og e hjemme nå. Men jeg anbefaler på det sterkeste å bli gravid om du virkelig har lyst. Til tross for alle mine plager og smerter i svangerskapet SKAL jeg gjøre d iallefall en gang til ) Jeg vet også at om ene svangerskapet var hardt, trenger ikke nødvendigvis det neste blir like galt. Neste gang kan det jo hende jeg er frisk som en fisk ) Det er rett og slett en sjangse en må ta ) Masse lykke ti l:.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141036498-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-gravid-med-leddgikt/#findComment-141664103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei Svangerskap med leddgikt er tydeligvis sært forskjellige. Jeg fikk mitt første barn i Januar i år, å har ikke hatt ett særlig bra svangerskap. Har for det meste vært sykemeldt. Sleit med mye hovne ledd og mye smerter. Gikk da ikke på noen form for medisiner (har gått på cellegift/Methotrexate i 20år før dette. Er nå 27år). Jeg kunne fått Predniselon (kortison tabletter) under svangerskapet, men er veldig skeptisk til denne formen for medisin, så jeg valgte å heller kun ta smertestillende. Jeg har enda ikke startet på medisin, men venter på å få komme inn på sykehuset. Er sykemeldt i permisjonen min, å har en mann som har overtatt og e hjemme nå. Men jeg anbefaler på det sterkeste å bli gravid om du virkelig har lyst. Til tross for alle mine plager og smerter i svangerskapet SKAL jeg gjøre d iallefall en gang til ) Jeg vet også at om ene svangerskapet var hardt, trenger ikke nødvendigvis det neste blir like galt. Neste gang kan det jo hende jeg er frisk som en fisk ) Det er rett og slett en sjangse en må ta ) Masse lykke ti l:.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141036498-hvordan-er-det-%C3%A5-v%C3%A6re-gravid-med-leddgikt/#findComment-141664105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå