Svimå Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 Hallo! Hvordan går det, leste litt på tråden din her tidligere, og får vondt i magen!! Krysser fingrene for fin fin stigning på HCGen. Holder på å tørne av paranoia selv. Det rykker som besatt i mage og korsrygg i kveld, vet ikke om jeg skal ta det som et godt tegn - men litt svakt optimistisk så var det likt sist når jeg ble gravid..... håpe håpe! For også noia hver gang jeg er på do - synes det er litt rosa i de der restene som kommer fra crinonen - og får jo panikk med en gang. Liiiider meg frem til neste uke. Tenker jeg prøver å teste på mandag... det er vel sånn ca. dag 9.... ellers får jeg vente til etter eksamen på tirsdag... Håper bare ikke det blir noe blødning og tull før den tid, for da er jeg redd eksamen går til hel........! Hold meg oppdater da ok!! Sender deg masse varme tanker =) Knib Svimå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141036435-surikaten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikaten Skrevet 25. november 2009 #2 Del Skrevet 25. november 2009 Hei Svimå) Ja, det er nervepirrende dager!!!!!! Off, er pyton med rugeperiode, blir TOTALT sprø av å kjenne etter alle tegn. Misunner deg ikke å være der du er nå... Sikker på at du vil teste tidlig?? He,he..du ser hvordan det har køddet med hodet mitt:o) Tok ny hcg-prøve i dag. Håper å rope ut at jeg er gravid i morgen!!! Har ikke vært antydning til mer blødning. Svimler mye, og kvalmen har komt snikende:o) ..og det jobbes jevnt i livmoren...Føler meg gravid, men greier liksom ikke helt tro og forholde meg til det. Er så utrolig redd for å bli skuffet.... Tjo hei hvor det går.o)))) Ko-ko!!!!!! Heldigvis er prinsen på bedringens vei. Han er feberfri, men hjemme for å samle krefter:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141036435-surikaten/#findComment-141039463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå