Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

innlegget mitt ang fest var før jeg var på ul å fikk vite at jeg var 1 uke mindre på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MamiK!

Det er bare bilde 5+4 som er fra dette svangerskapet. Ble ikke så fort stor sist.... Men syns jeg var stor nok i uke 10 der også...

Skrevet

fint mage bilde Mamma08-Med termin26/07/2010<3 :-D godt det ikke bare er meg :-D

Skrevet

Etter grundig vurdering i speilet, må jeg korrigere meg selv: jeg har mindre mage en deg og er i 6. mnd...

Skrevet

Ikke meningen å være vanskelig, men du skriver i en tråd : noen som har vært på UL i uke 5-6. Så da visste du jo FØR UL at du var i uke 5, men i andre innlegg skriver du at du er i Uke 7..

Du har forresten en fin mage, uansett:)

Skrevet

Gjorde hun det sommerspire? jeg synst det er noe som skurrer jeg her da.. Å visst du har så stor mage når du er 5 uker på vei ville jeg sjekket om det var noe alvorlig galt med deg. for det er hvertfall ikke det litt frøet inni deg som lager den magen. Sorry visst jeg er krass no men helt alvorlig da..

Skrevet

Naa synes jeg det blir veldig mye tvil her. Flott mage! :) Jeg venter selv nr 3, og har en kjempemage som tilogmed legen saa hadde vokst paa en uke!! Saa det gaar ann! :)

Skrevet

Jeg er 12. uker forresten, men fikk mage med en gang.

Skrevet

innlegget mitt ang festen/gravid 7uker på vei var før ultralyden. ble satt 1uke tilbake på ul. jordmor i dag sa at grunnen til stor mage var at jeg er 3gangs.

Skrevet

Men du spurte jo i et innlegg hva du kunne forvente å se på ul i uke 5-6. Det må jo bety at du visste at du va 5-6 uker på vei før ul vel? Den jeg ikke helt skjønte..Men men:)

Skrevet

Det var det jeg ikke skjønte heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...