Gå til innhold

Desember 2008 Klubben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så masse med de forestående 1-års dagene..

Håper det går bra med dere alle samme:o)

Min fyller ikke år før 21. desember, så vi er ikke akkurat først ute, men det nærmer seg med stormskritt nå:o)

Og ultralyd i dag sa at nummer 2 også er en gutt med termin 21. April. Kjempe stas:o)

Kan absolutt ikke klage på tingenes tilstand....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt:-) snuppa her fyller året 18. desember. så rett før jul her også=) gleder oss til nr 2 kommer inni magen:-)

Skrevet

Her har vi ettårsdag allerede 1. desember. Gleder meg til det. Tiden har gått så fort!

Gratulerer med en liten i magen. :-)

Skrevet

Takk i lige måde! Her blir tassen 1 år den 29.12 :) Ingen planer om at han skal bli storebror her da, vi har to nå så det får holde (sier mannen...).

Skrevet

Gratulerer med en liten i magen! :)

Jenta mi fyller 1 år 5.desember!

Og, vi har allerede tjuvstartet og feiret 1 årsdag med familie og venner! :)

Tiden har gått både fort og sakte, og jeg nyyyter nå en bonusmnd med permisjon etter 3 mnd i jobb.

Jeg er superfornøyd med å ha en så stor og flink liten jente i hus, ting har kommet på stell, hun sover natten gjennom - og vi kan leke og kommunisere sammen! :)

Så her blir det nok en liten stund til det blir noen ny baby i magen:) Om et par år kanskje! :)

Gratulerer med (snart) 1 åringer! :)

Skrevet

Her er det 12 desember som er den store dagen. Gleder meg til å feire bursdag for llillegutt. Gratulerer med ett-åringene deres alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...