Gjøkeredet③ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer så masse med de forestående 1-års dagene.. Håper det går bra med dere alle samme:o) Min fyller ikke år før 21. desember, så vi er ikke akkurat først ute, men det nærmer seg med stormskritt nå) Og ultralyd i dag sa at nummer 2 også er en gutt med termin 21. April. Kjempe stas:o) Kan absolutt ikke klage på tingenes tilstand....
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 så kjekt:-) snuppa her fyller året 18. desember. så rett før jul her også=) gleder oss til nr 2 kommer inni magen:-)
Lemonia Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Her har vi ettårsdag allerede 1. desember. Gleder meg til det. Tiden har gått så fort! Gratulerer med en liten i magen. :-)
MintCondition Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Takk i lige måde! Her blir tassen 1 år den 29.12 Ingen planer om at han skal bli storebror her da, vi har to nå så det får holde (sier mannen...).
Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Gratulerer med en liten i magen! Jenta mi fyller 1 år 5.desember! Og, vi har allerede tjuvstartet og feiret 1 årsdag med familie og venner! Tiden har gått både fort og sakte, og jeg nyyyter nå en bonusmnd med permisjon etter 3 mnd i jobb. Jeg er superfornøyd med å ha en så stor og flink liten jente i hus, ting har kommet på stell, hun sover natten gjennom - og vi kan leke og kommunisere sammen! Så her blir det nok en liten stund til det blir noen ny baby i magen:) Om et par år kanskje! Gratulerer med (snart) 1 åringer!
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Her er det 12 desember som er den store dagen. Gleder meg til å feire bursdag for llillegutt. Gratulerer med ett-åringene deres alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå