Gå til innhold

Veldig usikker jeg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vært samme bf i snart 5 år, men jeg føler meg så ensom. Han sitter bare nede og spiller xbox og virker ikke interessert i det hele tatt i meg. Han er veldig flink pappa, men føler lissom at kjærligheten er borte for min del. Er så utrolig ensomt. Jeg ser alle vennene mine har med seg kjærstene sine ut og fester, eller ut og spiser osv, men min vil aldri være med. Han vil heller sitte og spille xbox med kompisen sin enn å være med meg. Jeg har snakka med han mange ganger siden vi ble sammen, men samme problemet dukker opp og jeg er virkelig på vei til å gi opp. Det virker ikke som det går inn.

Så jobber jeg samme en fyr. Han er 5 år yngre enn meg, men vi har alt mulig til felles. Vi kan snakke sammen i timesvis om alt. Ikke bare overfladiske ting som været eller hvor dritt det er på jobben som jeg har med min samboer. Vi har det kjempe kult sammen og han er kjempe nydelig. Jeg er føler jeg er litt betatt. Og vi flørter masse, så tror han er litt betatt også. Bare uskyldig flørt. Vil ikke være utro.

Jeg er gravid med 2 mann da, så jeg tør lissom ikke tro helt på mine følelser. Men hvis denne tomhetsfølelsen blir værre, hva skal jeg gjøre og hvordan skal jeg event gå frem...Jeg har det jo veldig trygt, men er det verdt min ensomhet?

Trenger virkelig svar.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...