Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 jeg er så kvalm, og det er det eneste jeg orker tanken på som pålegg, men så vidt jeg husker fra forrige svangerskap så kan vi vel ikke spise myke oster...? noen andre som er kvalme her, som har funnet pålegg til brødskiva som funker?
Juli2010 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Ost er helt greit, saalenge den ikke er raa eller muglet eller noe saant. Jeg klarer ogsaa bare smöreost med tomatskiver for tiden...
Mamman til kasper og Elise Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 jeg spiser philadelphia ost nesten hver dag..
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Du kan spise alle oster som er pastourisert det står på indregensene hvis det ikke står noe om det hadde jeg ikke spist det.
*lenemora* Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 de vanlige kremostene fra tine er iallefall pasteurisert, sjekka før jeg kjøpte i går, og spiste med stor glede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå