zadine Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Endelig bestemt oss for at om det ikke klaffer før nyttår, (denne og en pp til), så gir vi oss. Da sier vi at vi er fornøyde med de to nydelige skattene vi har, og så går vi videre. Vi mistet i MA i mai da var vi 11+3. Jeg orker ikke skuffelse etter skuffelse lenger, og så orker jeg ikke å gå i denne jobben lenger. Da hopper jeg i det og bytter jobb. Jeg har tilbud stående og det frister. Men da er det gjort, og det blir ikke flere barn på oss. Da må vi bare se det positive med å "bare" ha 2 barn. Det er jo flere det som ikke har så mange en gang. Glede oss over det vi har. Men nå får vi se hvordan det går i disse to pp. Jeg har ikke forhåpninger, regner ikke med at det skjer noe..... Vi har jo vært så flinke i det året som har gått, og passet på å ha masse sex rundt EL, men ingen klaff.... Trist å resignere, men jeg orker ikke dette mer... Måtte bare få det ut et sted.
EleResa Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Dere har tatt en veldig tøff avgjørelse. Det koster mye selvransakelse å komme til et slikt standpunkt. Men, noen ganger er det kanskje en god ide å avslutte enkelte kapitler av livet, og se fremover til de mange nye dere skal få oppleve sammen. Det er bra dere har støtte i hverandre, og kan hjelpe gjennom tøffe, tunge dager. Står ihvertfall respekt av det dere har blitt enige om. Det er fortsatt 2pp igjen å klare det på. Og som du sier, dersom det ikke skal bli noen spire - dere har to flotte barn allerede. Ta godt vare på dem og hverandre så ordner nok ting seg etterhvert.
zadine Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 Takk for svar:-) I dag øyner jeg litt håp igjen. Vi hadde en omgang i høyet i går morges før jeg skulle reise på jobb. Og i går kveld testet jeg positivt for EL. Da kan det jo være at det kan klaffe denne pp?? Jeg er bortreist på jobb, så derfor får vi ikke flere omganger i høyet før om 14 dager. Jeg hadde kraftig EL murring i magen hele gårsdagen, og den fortsetter i dag, så kanskje innsatsen vår i går holder for denne gang. Så inntil videre så håper jeg på at denne eller neste pp klaffer, men gjør det ikke det så er jeg mentalt klar til å gi meg.....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Trist å komme til det punktet men dere har jo 2 barn fra før heldogvos Skjønner deg godt at du ikke orker dette mer!! Spesielt etter å ha mistet også! Får håpe det klaffer før nyttår da!!! Masse lykke til Hvis ikke håper jeg dere går på en hyggelig "smell" etter dere har gitt opp! (søstra til samboeren min hadde prøvd å bli gravid leeeeeeeenge! nesten 2 år på nr 1! Så ho ga opp, ho gadd ikke, orket ikke mer! Og nå har ho termin 14 desember) Lykke til hvertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå