Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 uff startet på uke 7 idag og da kom kvalmen skal kanskje ikke klage siden jeg har hatt null symptomer opp til idag, men med to tidligere svangerskap hvor jeg hadde hypermessis til 6 og 8 mnd, så hadde det vært godt å slippe unna nå.. men de to foregående gangene har det kommet fra før ikm så får vel bare være glad nå og håpe det forsvinner rundt uker 12 murrende bekkenløsning har jeg også.. usj og usj hihi men veldig glad for spiren i magen da, så det veier vel opp masse lykke til til alle andre også
Pinklady og Amalie Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Samme her, merket det på kvalmen at den lille var på vei. Kjenner at bekkenløsningen er på god vei. forrige gang var jeg sykemeldt pga bekkene fra jeg var 18 uker, hadde håpet og slippe unna denne gangen, men det virker ikke slik
*snart mamma til 2* Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Den kom hos meg i dag også=( Var ikke kvalm med forrige unge...Den kom som en bombe etter middagen i dag....Skal på jobb i natt så gruer meg litt, men håper at det ikke er noe som varer så lenge.... Det er sant det....spiren veier opp for kvalmen=) Lykke til til deg også=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå