Gå til innhold

vær så snill:( blir gal snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er blitt en testoman de siste 4 dager, bynte med at jeg hadde kraftige mensmurringer og hvit utflod. testa meg så klart å jo da positiv, har siden hadd 13 positive tester og 1 negativ digital clearblue.

alle 13 er alt fra billigetester til clearblue og alle positiv, men svak, men ser strekene liksom. i går hadde jeg positiv el-test på digital clearblue og i dag neg, men positiv gravtest fra clearblue. vet ikke helt når ikm er, men bruker å ha en syklu på alt fra 29-35 er på 32 i syklus i dag. over de 4 dagene jeg har testet så synes jeg ikke at testene har blitt så mye sterkere heller.

noen som kan være så snill å se på meg?

er jeg gravid?

070883 janne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler du er gravid med en gutt. Gratulerer så masse.

Svangerskap og fødsel ser ut til å gå veldig bra. Ser masse kjærlighet rundt deg

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Er anonym for har ikke tid og overskudd til å svare så mange. Var her mye før men er så mye annet som tar tid.

Skrevet

tuuuusen takk får at du svarer meg:)

har en gutt fra før også:) han er bare 11 mnd så er jo ikke så gammel, er utroli spent hvis jeg er blitt gravid igjen, tok jo 6 år første gang:)

men kom noe helt aldeles nydelig ut av det ja:) håper bare ikke neste barn også får kolikk, guttn min nå skreik til han var 7,5 mnd men alt er verdt det:)

huff får nesten dårli samvitighet over at du så på meg, vet jo at dette tar tid å krefter fra en:(

tusen hjærtelig takk:)

Skrevet

Hei går bra det....du behøver absolutt ikke ha dårlig samvittighet jeg hadde ikke svart hvis jeg ikke ville men velger å være anonym for å slippe at folk er forhåpningsfulle til at jeg skal svare dem når jeg kanskje ikke greier å få tid til det=))))

Ofte kan det jo være en har kvittet seg med noen blokkeringer første gang man går gravid sånn at det neste gang ikke er så vanskelig å bli gravid. Pluss at etter en graviditet så har en veldig stor sjanse for å bli gravid igjen. Noe forskere mener det er fra naturen sin side for at vi skal holde folketallet oppe hi hi hi.....

Jeg tror nok det kan bli litt problemer med magen til den neste gutten oxo men jeg tror at om dere kontakter akupunktør eller kiropraktor ol. så raskt som mulig så vil dere ikke se på dette som noe stor problem. Mye handler om at magen er ikke ordentlig utviklet når de er så små men ved alternativ behandling så vil dette løse seg veldig bra. Du bør prøve den behandlingen du har mest tro på......=)))

Lykke til......

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skrevet

tusen takk igjen anonym:)

sitter å tenker litt på den dere kolikken å d somhjalp lille nå var manuelterapi, mn han var skjev i nakken som førte til mavesmerter, ble tatt me ks så spydde også fostervann etter dag 3, har tenkt å kjøpe inn sånn vugge, sånn som henger i take å som er mot kolikk.

jeg ønsker meg gutt, mn har ikke så mye å si hva det er, er enklere med gutter liksom, eller tror jeg å mannen har bestemt seg får at han vil ha jente:) hehe så blir jo spennende:)

har foresten tatt en ny test å den er positiv utn å være svak så stemmer at jeg er gravid:) er litt roligere nå.

klarte å vente på testen i 2 dager etter du hjalp meg litt:) <3<3<3

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye det var hyggelig å høre. Har veldig god følelse for at dette skal gå bra.

Lykke til..............

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skrevet

hei anonym, ville bare si at jeg har vært på tilig ul, har hadd en del smerter og hevelse på høyre side, fikk se et hjerte som slo, var like rørende nå som med første mann:)

er 7 uker i dag, har ikke hadd så mye symptomer lenger kun trøtthet, har til og med ikke vært bekymret får å miste men nå de siste 2 dagene selv om jeg var på ul i går, så kjenner jeg at alt knyter seg i halsen min. kjemp redd får at det skal gå galt igjen, så rart at jeg ikke har tenkt på det før liksom.

hjalp litt å se at du hadde skrevet dette nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...