sessanFØDEKLAR ! Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hvor lenge skal jeg ha mensen murringer etter el???? Har hatt det siden jeg hadde el den 16 .. hm....
anonymmmm Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 hmm...rart.. men kanskje til du evt får en positiv test? andre sympt?
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 ømme bryster , men ikke sånn at det gjør kjempe vondt.
anonymmmm Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 hmm.. nei, det er vanskelig å si... når har du ikm? jeg har ikke skikkelige symptomer...bare rare greier hele greiene..hehe...har skrevet om det i "beklager ekle detaljer...." '
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 jeg har ikm den 3 des.... Skal lese innlegget ditt jeg
anonymmmm Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 er en stund etter deg jeg da.. hehe, kunne skrevet det her, men det var så masse! 3 desember..er en uke til det...rart at du har murringer NÅ...hmm... har du barn fra før? kjent slikt før?
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 24. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2009 jeg har en datter på 5 år. Når jeg gikk gravid med henne hadde jeg murringer leeenge.. Så var jeg gravid i sommer, mistet i juli. Da hadde jeg også mensen smerter ... Men jeg husker ikke om det varte fra jeg hadde EL , eller om det kom sånn rundt mensen tider !
anonymmmm Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 okai... får håpe dette ligner på da du gikk med datteren din da...å ikke på i sommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå