Gå til innhold

Afipran-kvalmestillende

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som går på denne typen??

åssen funker/funker ikke det på dere??

fikk det i dag siden jeg er mye kvalm og brekker meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar afipran. Det hjelper litt, og jeg blir ikke like trøtt som av postafen, men jeg er fremdeles kvalm og brekker meg. Men for all del, det hadde sikkert vært verre hadde jeg ikke tatt afipran.

Skrevet

Jeg går på det. Det funker på meg; brekker meg ikke mer, kaster ikke opp mer (er fortsatt litt forsiktig med hva jeg spiser, ser at jeg kaster opp av kokt egg, f.eks.). Jeg blir litt døsig, men kvalmen er borte, så det er absolutt verd det. Etterhvert har jeg blitt mindre kresen på mat også. Da jeg var kvalm fikk jeg nesten ikke i meg noe, bl.a. fordi jeg ikke "likte" noe.

Fikk Afipran på torsdag, tok to da. Tok to på fredag også og følte meg i så fin form at jeg var en del i bevegelse. Det slo meg helt ut på lørdag, så hvis du har vært kvalm lenge/ligget lenge en stund, anbefaler jeg å ta det litt gradvis. Jeg er fortsatt sykemeldt ut denne uken. Siden søndag har jeg tatt tre hver dag, utenom i dag, hvor jeg foreløpig bare hat tatt en. Skal teste om jeg kanskje trenger det mindre etterhvert.

Skrevet

har bare tatt 1 hittil i dag,og fikk i meg noe frokost for noen timer siden så kjenner ikke så mye til kvalmen ennå....

klarer ikke og få i meg noe mat før ut på dagen for tiden..

før klarte jeg og spise så si etter jeg hadde stått opp.. (noe jeg ikke klarte når jeg ikke var gravid)

og mat er ikke enkelt og få i seg,matlysten er ikke til stedet siden jeg var 6uker på vei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...