Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så godt at det går framover, sakte men sikkert. De berømmelige 12 ukene nærmer seg og jeg tør endelig begynne å glede meg over graviditeten.Tenk at jeg skal bli mamma! Det er helt merkelig. Mye kan jo skje enda,men må bare tenke positivt.

Kvalmen har dessuten gitt seg. Om det varer vet jeg jo ikke, men nyter det så lenge jeg kan:)

Ønsker alle dere damer her inne et godt svangerskap og gratulerer til dere alle sammen!

Linn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

du er heldig som har kommet så "langt"!! jeg er bare 3+4 idag så er lenge til jeg kommer til 2 trimester...hehe,men er jo kjempe fornøyd nå da!! hehe

håper kvalmen din holder seg borte!!(når kom den forresten?,håper jeg slipper..=))

lykke til videre!!

Skrevet

jeg er også 9 uker i dag! og kvalmen ble faktisk værre i dag! så håper det stopper der, og ikke blir værre for da veit jeg ikke om jeg klare å være på jobb!

Skrevet

Kvalmen kom vel i uke 6 hos meg. Håper også du slipper det trekløver! Det er så forskjellig hos alle gravide. Håper også kvalmen din lykkeliten85 forsvinner snart. Er ikke noe særlig å være uggen hele tiden.

Ellers har dere det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...