Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Støvsuger du over benken også? Hvorfor/Hvorfor ikke? :-)
It's all about me Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Nei det gjør jeg ikke, hvorfor sier seg selv. Dessutten synes jeg det er like lett å børste smulene ned i hånda med litt papir, eller bare børste de ned på gulvet FØR jeg støvsuger det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg vasker benken, evnt "soper ned" smulene på gulvet før jeg støvsuger Derfor får jeg fnatt når gubben støvsuger (uansett hvor) UTEN å rydde/tørke støv først
Renee84 Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 ja, det gjør jeg faktisk, men da tar jeg bort dette støvsugerhylsteret så jeg bare støvsuger med røret, og vasker over senere..
erteposen + 4 Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Munnstykket på støvesugere er jo overalt, og sjansene for at der kan være bakterier som er farlige er temmelig store. Svaret er nei, men jeg kan helt sikkert koste smulene på gulvet.
Gjest Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 sånn som han i da damene dro hehe. Nei jeg støvsuger ikke benken. Da måtte jeg isåfall ha tatt av munnstykket, for det har jo vært overalt.....YÆK::. Men har aldri gjort det.
kristanna Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Nei støvsuger ikke oppå benken. Børster smulene i hånda og kaster de.
Ugl@ Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Jeg børster smulene på gulvet når jeg støvsuger....støvsuger hører ikke hjemme på en kjøkkenbenk der man skal lage mat....
alvamamma Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Aldri - og hvorfor? Det sier seg selv..
MathildeC Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 Vi har forskjellige munnstykker til støvsugeren, så den ene bruker vi til dette formålet. Vi bruker også en annen til å "tørke støv" på vinduskarmer. Lettvint og praktisk. De fleste nye støvsugere kommer med en hel haug av slike ekstra munnstykker.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Pleier å ta av i innerste ledd av støvsugerslangen og støvsuge opp kaffegrut rundt ovnen, smuler i knekkebrødhylla og pasta/riskorn i den skuffen der slikt oppbevares ja. Kunne ikke falle meg inn å sope smulene på gulvet først. da hadde jeg heller brukt kjøkkenkluten.
OsloMor Skrevet 24. november 2009 #12 Skrevet 24. november 2009 Nei, æsj! Jeg bruker oppvaskklut og tørker, og den klorer jeg med jevne mellomrom også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå