Gå til innhold

da har jeg vært i samtale...

Anbefalte innlegg

Og det gikk helt ok. var i samtale ved ullevål. ble satt litt oppetter veggen, men hadde regnet med det. skal i ny samtale den 7 desember,om avgjørelsen. krysser fingre og tær på at det går bra. det eneste spørsmålet jeg sitter med nå, er om hva skjer vis jeg f.eks får innvilget ks 26-27 februar,men fødselen er igang før? hva gjør man da? noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141034732-da-har-jeg-v%C3%A6rt-i-samtale/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på en samtale først. Det gikk fint. Fikk beskjed om at de ønsket å ta ks så nærme termin som mulig pga at dette var best for babyen. I 2 samtale skulle tidspunkt bestemmes. Jeg kom til samtale 2 opg fikk ks 5 dager før termindato. Dersom jeg kommer inn med rier før oppsatt ks dato får jeg ks dersom jeg ønsker det. Skal forresten ta ks på Ullevål. Første fødsel for 2 1/2 år siden var et hastesnitt pga. komplikasjoner under fødsel. Feilinnstilling. Tror de ønsker at flest mulig skal føde vaginalt og ønsker derfor å sette dato for ks så nærme termin som mulig i håp om vi ombestemmer oss...

Jeg hadde litt kronglete innlegg ser jeg:P Jeg har egentlig termin 5 mars, men siden jeg ville ha ks var jeg i samtale. jeg har total angst og pga min fortid vil jeg ha ks. Så etter mye om og men (hun var ganske streng) sa hun at hun skulle diskutere det med legene,og at jeg skulle komme tilbake for ordentlig svar den 7 desember,men at hun regner med at det kommer til å bli innvilget,og da endten 23-24 februar. Så siden hun sa det sånn, tenker jeg at det sikkert blir innvilget?! Så derfor lurer jeg på,om hva som skjer vis fødselen er i gang før? får jeg fortsatt ks da? eller kommer de til og be meg føde vanlig?

Jeg stilte spørsmål om det samme ved mitt siste keisersnitt (planlagt), og svaret jeg fikk var at om det er planlagt keisersnitt så blir det keisersnitt selv om fødselen har startet når du kommer til sykehuset. Keisersnittet blir vel da mer lik et hastesnitt, i og med at du ikke har fastet osv i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...