Gå til innhold

Mye koselig som skjer i bhg fremover nå :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koslig??? Jammen sa jeg koslig. Det er så tempo at alt av personal er så rævkjørt når julen kommer at vi ramler sammen.

Ungene er elektriske og i taket hele dagen. Vi har tusen ting vi skal gjøre fra 1-23 desember. Vi er ikke flere ansatte, likevel blir vi tynt av alt programmet som skal skje. Dere foreldre er heldige som kan være på jobben deres i fred og ro og tenke på at ungene løper hit og dit sammen med barnehagen sin hele desember. Når januar kommer puster vi lettet ut og kan endelig få rolige dager.

Barnehagen er rene hvileputen for late foreldre som ikke gidder å gjøre noe kjekt med ungene sine hjemme. De hentes klokka 17 og puttes i seng klokka 19, for da skal foreldre ha egentid og selvpleie.....HUFF.

For et samfunn barn vokser opp i!

Til anonym 12:38:

Mulig du skriver dette innlegget for å provosere. Men hvis mener dette seriøst har du kanskje feil jobb???? Med sånne holdninger bør man ikke jobbe i barnehage.

De jeg kjenner som jobber i barnehage snakker om at de syns førjulstiden er veldig koselig.

Annonse

Anonym 12.38

Jeg har vært med på det kjøret du forteller ,men hvem er det som bestemmer alt som skal gjøres i desember. Det er vi voksne i barnehagen.

Hos oss har vi roet det hele ned og vi har en god, rolig og stemningsfull advenstmåned. Ja vi baker, feirer lucia, har nissefest og litt verksted.

Barna MÅ ikke produsere "julegaver".

Trur det er ingen foreldre som MÅ få gaver laget i barnehagen.

Barna trenger også en rolig førjulsmåned.

desember er en kos mnd å jobbe i barnehagen, der jeg jobber roer vi det helt ned. for vi tenker at barna ikke skal føle julen som stress og kaos. barna velger selv hvor mye de vil gjøre

har forskjellige stasjoner og barna kan velge mellom disse(lage pynt, gaver, kort, pepperkaker)

¨

er i permisjon men må få med meg lucia, så da tar vi turen opp til barnehagen.

Jobber i bhg. og synes julemåneden er kjempekoselig. Storkoser meg sammen med barna. 12.38 Det er vi voksne som legger opp programmet og tror det er viktig at vi legger ett program som er oppnåelig for oss. Hvordan vi er smitter over på barna. Så stress ned, da er ikke ungene deres i taket lenger.

Jeg jobber i barnehage og storkoser meg sammen med ungene i denne førjulstia. Vi har glade og forventningsfulle barn og voksne, og smilende og blide foreldre...alle legger vi lista slik at det ikke blir kav, men kos:))

jeg jobber i barnehage og jeg gleder meg som bare det til desember starter jeg. det er litt styr å klarer å lage alle julegavene ferdig men det går stortsett veldig fintl. jeg syns det er veldig kjekt jeg med alle de forventningsfulle barna. syns de er så mye roligere også.

men jeg er i mot at alle juleforberedelsene skal gjøres i barnehagen. jeg syns foreldrene skal ta del i den også. derfor drar ikke vi f.eks til pepperkake byen som vi alltid gjorde før, vi lager ikke pepperkake hus osv....

jeg lager selv mye julepynt og julegaver med barna mine hjemme. vi baker kakemenn og pepperkaker og pynter pepperkakehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...