Carina har to små gull Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Og det endte selvfølgelig at jeg kjøpte baby klær til mim framtidige baby... Fant bare det flotte antrekket som jeg bare måtte ha.... jaja, det var i allefall første gang... Men fikk unnagjort noen julegaver og det er godt å være i gang. Er det noe jeg elsker så er det å styre til jul
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Så koselig, Carina81_2MA Det er godt vi går en veldig koselig tid i møte nå som det først skulle gå galt igjen med oss. Det er koselig å handle julegaver og pynte til jul. Jeg har faktisk pynta litt i dag...vaska litt og fått frem adventsstaken og sånn. Deilig... Er du i fin form etter utskrapningen? Jeg hadde den i går, å blør neste ningenting, så det er godt. Ikke spesielt vondt heller. Tenk så koselig om vi kunne blitt gravide samtidig nå da? Det tok meg 3 mnd før jeg ble gravid etter forrige MA...vi får se! Kos deg med synet av det lille babyantrekket da Snakkes
Carina har to små gull Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Formen er i utmerket form etter utskrapinga. Blødde heller ikke så mye de 2 første dagene, men så har det tatt seg litt mer opp og nå går jeg å småblør litt. Men det er så lite at det holder med truseinnlegg. Hadde også veldig till stikkinger i begge eggstokkene igår, men det er over nå så regner med at alt er normalt. Trodde første det var eggløsning allerede da, men tror ikke det. Høres ut som du også er i fin form tross det vi har opplevd. Håper vi begge to blir fort gravide igjen og kan vandre videre inn på 1 trimester igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå