Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Og der fikk vi se og høre det lille hjerte slå. Spiren var 8 mm stor, akkurat rett størrelse ifohold til uka vi er i. Er vel i uke 7+1 i dag. Så nå kan jeg puste letta ut og nyte at jeg har en liten spire i magen :oD
Phoenix1 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Så fantastisk!!! :) Kos deg masse videre! Gleder meg til min første u-lyd som e 10. desember. :)
fått attpåklatt Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer så mye! Jeg var også på ultralyd i dag og så et lite bankende hjerte - et stort øyeblikk!!! Kos deg videre med den lille spiren din!
tromsøjenta Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Gratulerer! Det er fantastisk å se den lille, hvite, pulserende flekken på UL-skjermen:-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Å så deilig å høre at du fikk se og høre hjertebank Jeg og er utrolig letta over det og gleder meg mere til ny UL om 1 uke
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 ja,det er helt fantastisk å se den lille på skjermen.. Og ikke minst høre det lille hjerte.. Man blir jo forelsket med en gang :oD Heldige du da bjørnen collargol som får se spiren din en gang til nå. Jeg må vente helt til 12 februar.. Men det er greit nok det.. Det er jo tross alt ikke så lenge til!!! :oD
Astra71 - tvillingmor Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Gratulerer så mye, Natta & Alexandra! Er det ikke en fantastisk følelse?? :-) Nå kan du gå inn i helgen og bare nyte det faktum at du er gravid, og at du blir mamma til sommeren :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå