lilleღpersille Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Gleder meg til jeg er ferdig med første tri. Sier jeg som akkurat så vidt er begynt... 5 fullgåtte uker i morgen og begynner på min 6. Siden helgen har kvalmen bare tiltatt og er trett og engergiløs. Har ei lita ei på15mnd som skal underholdes også, og denne mora er ikke mye aktiv! Klærne har hengt til tørk i over ei uke nå, ja, sånn er det her i huset fortida! Har store planer om å få brettet sammen klærne og legge dem på sine respektive plasser. Stakkars mannen min, finner jo ikke truser eller sokker lenger! Haha! Huff, litt klage i hverdagen. Fikk tørka støv i stua i dag da! Ikke værst bare det! Hvordan kommer dere gjennom dagene da?
Isj07 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei der! Jeg er i uke 7 + 2, jeg gleder meg også til at dette skal "gå over" !! Er så lei av å være kvalm, uggen og ikke gidde noen ting..bahhhhh.. Tenker med gru på dem går hele svangerskapet sånn som dette.. Det må være tøft! Kjæresten min får knapt røre meg for tia, jeg orker bare ikke kos eller noe.. Stakkars mannen min <3 Jeg har også ei snuppe som er snart 3 år som skal underholdes. Bra hun er i bhg og får oppleve litt gøy der! Egentlig så er det nesten så jeg lurer på om jeg er deprimert eller om det er pga svangerskapet. Var ikke sånn i det første svangerskapet mitt, så blir jo litt satt ut! Vil så gjerne glede meg! Syt og klag Dagene går med til å spise ofte nok for og holde kvalmen i sjakk, og til å ta vare på lillemor. Jobber litt da, men sykemeldt denne uka. Heldigvis blir det bedre når det går over! Stå på du, eller, slapp av og vær litt "lat" en stund Fordi du fortjener det
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 helt slapp og ubrukelig her også er 8+5... er så vidt jeg orker og gå i dusjen om morra`n/dagen når jeg står opp (er sykmeld 1uke til pga kvalmen) hus arbeid blir det ikke mye av for tiden,sofan er utroolig god og ligge på.. men får trøste oss med at dette går over og det kommer noe godt ut av dette her da
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Når begynte kvalmen hos dere? Er 5+5 og ikke kvalm i det hele tatt.
lilleღpersille Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2009 Heisann dere! Ja, må bare roe ned og la det flyte litt, men liker ikke helt tanken på at jula er rett rundt hjørnet og at huset ser ut som det gjør. Mye som skal ordnes! Har jo en mann da, men han jobber til langt på natt fortiden, så det er ikke mye jeg ser til ham. Ble kvalm 5+3. Forge svangerskap ble jeg vel kvalm i uke 6 eller 7. Håper jeg ikke blir like dårlig som sist, men kvalmen gikk heldigvis over i uke 11-12, så satser på noe sånt denne gangen også, om ikke før;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå