Gå til innhold

Soving - baby 9-10 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres babyer på samme alder? Min gutt på 9 1/2 mnd har sovet to økter på dagen hele tiden. Nå i det siste har jeg slitt med å få han til å sove økt nr.2 og har derfor begynt å vekke han litt tidligere på første soveøkt istedet. Kan det være tid for kun en soveøkt på dagen allerede? På natta sover han fra 19-19.30 - 7-8, og våkner alt fra 2 til 4 ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snella er 10 mnd. sover 2- 3 halvtimeslurer i løpet av dagen. noen ganger overrasker ho og sover i halvannen time, sover fra ca 1900- 0700. nå holder vi på med tenner, så ho er raskt våken i en time eller to på natten og...

Skrevet

Bolla sover 18:30 - 08:30, som regel kun avbrutt av en flaske melk i 6-tiden. Om dagen sover han 10:00-11:30 og 15:00-16:00.

Han har begynt å våkne litt tidligere på andre luren, så jeg har også begynt å lure på om han kun trenger 1 lur i løpet av dagen. Men så er han stup trøtt kl 10, så det nytter ikke å holde ham våken lenger da heller... Han styrer det vel til selv. :)

Skrevet

Ved den alderen sov han fra 21 til 10-11 om natten. Fra 12-14 og 17-18 om dagen.

Skrevet

hei

det der med søvn er jo forskrekkelig forskjellig da! jeg har denne gangen bare latt lillebror styre det selv. ofte vil han ikke sove mer enn en lur, selv om jeg ser han er trøtt. får seg derfor ofte en kort dupp i 17-tiden for å overleve dagen. ville ikke vekket han på lur nr.1 , men det er meg.

min er 8 mnder og sover fra ca 19--06.00 og 2 korte lurer (vanligst 2 x 30 min, men imellom 1-2 timer en av de) på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...