Gå til innhold

hva syns der :)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange fine navn her :)

Jeg liker Noah og William best, de kunne jeg vurdert selv :)

Julian er pent, Juliann liker jeg absolutt ikke. Leander har jeg aldri likt, og Daniel er oppbrukt for lengst.

Olivia er kjempefint! Får jeg en datter til en dag, skal hun hete Olivia :o) Malin er pent, men veldig mye brukt, så syns det er ganske kjedelig. Malin Madeleine blir veldig mye -Ma, så jeg syns ikke kombinasjonen er noe fin.. Leah Madeleine elsker jeg! Sarah Madeleine var også kjempefint :) Linneah likte jeg ikke, Linnea er pent :) Jeg liker Sarah, Hannah, Leah bedre enn Sara, Hanna, Lea, men akkurat Linneah ser ut som det bare er slengt en h bak..

Disse liker jeg best:

Noah og William

Olivia, Leah Madeleine, Sarah Madeleine :) Malin og Linnea er også pene, men for guds skyld, ikke skriv LinneaH ! :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141034118-hva-syns-der/#findComment-141034730
Del på andre sider

William - Fint navn, men kunne ikke brukt det selv, vet egentlig ikke hvorfor :)

Leander - Liker dette navnet godt, men det er selvfølgelig opptatt i fam. (som alle andre fine navn, kremt)

Daniel - Kjempeflott! Passer best til en mørkhåret gutt, men brune øyne synes jeg :)

Noah - NYDELIG! Men veldig poppis.. Noe jeg ikke bryr meg om, kunne helt klart brukt dette selv! =)

Juliann - Liker jeg ikke.

Olivia - Søtt, begynner å like dette bedre og bedre..

Malin - Nydelig, men opptat i fam slik at jeg ikke kan bruke det.. Fantastisk navn! :)

Linneah - Bedre å skrive Linnea eller Lineah. Kjempeflott, men veeldig mye brukt.. Ikke det at det må hindre :)

Malin Madeleine - Litt mye M syns jeg.. Madeleine er finest skrevet Madelen, etter min smak.

Leah Madeleine - Nydelig!

Sarah Madeleine - Synes jeg ikke passet sammen.

Jeg ville brukt Noah / Daniel & Olivia / Leah Madeline.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141034118-hva-syns-der/#findComment-141034859
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...