Gå til innhold

hva syns der :)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

William?

Leander?

Daniel?

Noah?

Juliann?

Olivia?

Malin?

Malin Madeleine?

Leah Madeleine?

Sarah Madeleine?

Linneah?

Eller noen annen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fine navn her :)

Jeg liker Noah og William best, de kunne jeg vurdert selv :)

Julian er pent, Juliann liker jeg absolutt ikke. Leander har jeg aldri likt, og Daniel er oppbrukt for lengst.

Olivia er kjempefint! Får jeg en datter til en dag, skal hun hete Olivia :o) Malin er pent, men veldig mye brukt, så syns det er ganske kjedelig. Malin Madeleine blir veldig mye -Ma, så jeg syns ikke kombinasjonen er noe fin.. Leah Madeleine elsker jeg! Sarah Madeleine var også kjempefint :) Linneah likte jeg ikke, Linnea er pent :) Jeg liker Sarah, Hannah, Leah bedre enn Sara, Hanna, Lea, men akkurat Linneah ser ut som det bare er slengt en h bak..

Disse liker jeg best:

Noah og William

Olivia, Leah Madeleine, Sarah Madeleine :) Malin og Linnea er også pene, men for guds skyld, ikke skriv LinneaH ! :P

Skrevet

En grunn til at Malin og Madeleine ikke passer så bra sammen, syns jeg, er at de begge stammer fra Magdalene, og har samme betydning. Syns det blir for likt ;)

Skrevet

takk:D

Trur jeg velger Sarah istedefor Leah, siden alle heter Leah og Lucas som blir født av unge foreldre :)

Så Sarah Madeleine eller William :)

Skrevet

William - Fint navn, men kunne ikke brukt det selv, vet egentlig ikke hvorfor :)

Leander - Liker dette navnet godt, men det er selvfølgelig opptatt i fam. (som alle andre fine navn, kremt)

Daniel - Kjempeflott! Passer best til en mørkhåret gutt, men brune øyne synes jeg :)

Noah - NYDELIG! Men veldig poppis.. Noe jeg ikke bryr meg om, kunne helt klart brukt dette selv! =)

Juliann - Liker jeg ikke.

Olivia - Søtt, begynner å like dette bedre og bedre..

Malin - Nydelig, men opptat i fam slik at jeg ikke kan bruke det.. Fantastisk navn! :)

Linneah - Bedre å skrive Linnea eller Lineah. Kjempeflott, men veeldig mye brukt.. Ikke det at det må hindre :)

Malin Madeleine - Litt mye M syns jeg.. Madeleine er finest skrevet Madelen, etter min smak.

Leah Madeleine - Nydelig!

Sarah Madeleine - Synes jeg ikke passet sammen.

Jeg ville brukt Noah / Daniel & Olivia / Leah Madeline.

Skrevet

Sarah Madeleine er kjempefint :) At mange unge velger å kalle datteren sin Leah, syns jeg ikke du skal bry deg om ;) Leah Madeleine er også kjempefint:)

Skrevet

1. Noah

2. Julian

3. Wlliam

Leander og Daniel er nei-nei-navn for meg.

1. Olivia

2. Leah

3. Sarah

4. Malin

Liker ikke Madeleine eller Linnea.

Skrevet

Linneah og Noah var de fineste navnene:) Kjempe flotte navn:):) William og Olivia lander på 2.plass her;P

Skrevet

Dessverre ingen navn etter min smak på denne lista. Liker ingen av dem...

Skrevet

Olivia eller Malin er eneste jeg kunne vurdert selv fra denne lista.

Skriv for guds skyld guttenavnet Julian slik! Ikke Juliann, da ser det enda mer feminint ut enn det er. Linneah så også veldig dillete ut. dropp h-en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...