ms.førstegang Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Ja, nå har jeg hatt en mens siden Nuvaring slutt. Mensen var ferdig for 2 dager siden.. Jeg har ingen anelse på hvor lang syklus jeg har, eller ca når EL er. Siden jeg er første gangs prøver. Så trenger noen tips? Det frister egentlig ikke så mye med EL tester, da jeg kommer til å begynne å stresse da.. Noen tips? Og er det noen som vet om feks, om andre kvinner i slekten min har blitt raskt gravide, kommer jeg også til å bli det ? Er det arvelig eller noe? For de har jo blitt gravide bare av å se en herretruse som mannfolkene sier ;-) Hihi.. takker for svar :-)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg er ogaå ganske ny her. Min 1 pp denne mnd! Og jeg har meldt meg inn på libresse.no der har de en mensenkalkulator! Da skriver du inn på den når du har hatt mensen osv så finner den ut av neste mensen, el osv! Kan nok ta noen mnd før den stemmer HELT hvis du har ustabil syklus osv! men det er hvertfall et tips for å finne ut av syklusen din! Tror det ligger litt "se på mannen så er man gravid" i min familie og! Så får håpe det ligger til familien! Tror ikke det så det viktigste er vel å ha sex på riktige dager! Ellers er det mange som merker når de får el pga stikninger i magen eller el slim! Noen har og vondt i korsryggen eller noe! Jeg har ikke funnet ut noe særlig der enda! Har merket stikninger nederst i venste del av magen! Der egget ligger! Så tja! Får bare håpe at jeg har hatt sex på riktig dag denne mnd! Jeg bruker el-tester da! eller billigstrimler, men de funker jo de og:) Koster nesten ingentting på nettet Andre ting er å måle tempen! Men det vet ikke jeg hvordan man gjør! Så jeg gidder ikke det! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå