Gå til innhold

Gavetips til oldeforeldre som har ALT...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for alle tips i 300 kr klassen

Skrevet

Litt dyrere enn 300 kr (kr 510 for å være nøyaktig), men en veldig fin presang synes jeg: Medlemsskap i Norsk Luftambulanse :o)

Skrevet

Hva går det ut på da?

Skrevet

Oldemor her får et fint søskenbilde av gutta fra bhg og en konfekt eller lignende.

Skrevet

Her er Oldemor blind i tillegg... Jeg har kjøpt trepakning med kakebokser (passe små) på Europris til 50 kr - de skal jeg fylle med hjemmebakte kaker. Dette har vi gitt de siste tre årene, i tillegg til en del hjemmebakte brød og rundstykker, og det er den gaven de setter aller mest pris på.

Skrevet

Kalender med bilde av barna.... Det setter de "gamle" pris på her ihvertfall

Skrevet

Heimdal chokolade!

En eske med deilig håndlaget sjokolade herfra blir satt veldig stor pris på av både oldeforeldre og foreldre som har alt og ikke trenger noenting.

I tillegg har jeg og min søster laget kalender i sammen med bilder av ungene våre, det har blitt en årlig tradisjon som de forventer å få.

Jeg pleier også å gi en liten førjulsgave i form av hjemmelagede julekaker, ingen av dem baker selv lenger.

Skrevet

Kaffe...:D

Det er det mine besteforeldre har fått så langt. I år er den eneste av ungenes oldeforeldre kommet på sykehjem, og er ganske tustete, så i år blir det bhgbilde.

Skrevet

En kurv med sjokolade, skinke, frukt, godis, vin e.l.

Kalender av ungene ( vi gir dette hvert år):)

La ungene male på et lerret og gi dette ( A4 str ca)

Flax-lodd ...:P:)

Hjemmelaga karameller, marsipan osv.

Skrevet

Matkurv - f.eks. sjokolade, frukt, spekemat, røkelaks, likør, kaffe...

Som nevn tidligere - bilder eller kalender av ungene

Forbruksartikler - shampo, såpe, dagkrem, strømpebukser

Hjelp til husvask før jul.

Til strikkende oldemødre - garn og strikkemønster.

Oldefar får alltid "værdagboken" fra oss. Der fører han statistikk og vær og vind og tar notater gjennom året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...