☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Takker for alle tips i 300 kr klassen
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Litt dyrere enn 300 kr (kr 510 for å være nøyaktig), men en veldig fin presang synes jeg: Medlemsskap i Norsk Luftambulanse )
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2009 Hva går det ut på da?
Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Oldemor her får et fint søskenbilde av gutta fra bhg og en konfekt eller lignende.
piano♫ Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Her er Oldemor blind i tillegg... Jeg har kjøpt trepakning med kakebokser (passe små) på Europris til 50 kr - de skal jeg fylle med hjemmebakte kaker. Dette har vi gitt de siste tre årene, i tillegg til en del hjemmebakte brød og rundstykker, og det er den gaven de setter aller mest pris på.
Uro4 Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Kalender med bilde av barna.... Det setter de "gamle" pris på her ihvertfall
Fire småtroll Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Heimdal chokolade! En eske med deilig håndlaget sjokolade herfra blir satt veldig stor pris på av både oldeforeldre og foreldre som har alt og ikke trenger noenting. I tillegg har jeg og min søster laget kalender i sammen med bilder av ungene våre, det har blitt en årlig tradisjon som de forventer å få. Jeg pleier også å gi en liten førjulsgave i form av hjemmelagede julekaker, ingen av dem baker selv lenger.
labine Skrevet 24. november 2009 #8 Skrevet 24. november 2009 Noe herifra: http://www.gavermedmening.no/default.aspx Mormor "fikk" ei geit et år og ble veldig glad for det
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 24. november 2009 #9 Skrevet 24. november 2009 Kaffe... Det er det mine besteforeldre har fått så langt. I år er den eneste av ungenes oldeforeldre kommet på sykehjem, og er ganske tustete, så i år blir det bhgbilde.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 24. november 2009 #10 Skrevet 24. november 2009 En kurv med sjokolade, skinke, frukt, godis, vin e.l. Kalender av ungene ( vi gir dette hvert år) La ungene male på et lerret og gi dette ( A4 str ca) Flax-lodd ... Hjemmelaga karameller, marsipan osv.
mettemor :) Skrevet 24. november 2009 #11 Skrevet 24. november 2009 Matkurv - f.eks. sjokolade, frukt, spekemat, røkelaks, likør, kaffe... Som nevn tidligere - bilder eller kalender av ungene Forbruksartikler - shampo, såpe, dagkrem, strømpebukser Hjelp til husvask før jul. Til strikkende oldemødre - garn og strikkemønster. Oldefar får alltid "værdagboken" fra oss. Der fører han statistikk og vær og vind og tar notater gjennom året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå