Gå til innhold

Eva og Andreas - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Storesøster heter Signe. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente.

Jentenavn er vi egentlig veldig enige om, men guttenavn er mye vanskeligere. Jeg forslo i går Martinus, men det ble ikke overraskende nedstemt... Så da sitter vi igjen med Andreas.

Noen som har synspunkter, eventuelt andre forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141033959-eva-og-andreas-hva-synes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signe og Eva er kjempefine og en del mer interessante enn Andreas, selv om det funker det og...

Jeg holder også med deg i at Martinus er mer spennende enn Andreas! Gammelt og lite brukt, men kjempeverdig og fin ordlyd i Martinus!Kunne ønske jeg kunne overtale nedstemmeren! ;-)

Litt sånn ut fra løse lufta...:

Tallak

Ellef

Holger

Hakon

Ådne

Sverre

Trygve

Herman

Gustav

Erlend

Oddvin

Tarjei

Åsleik

Erling

Sondre

Vært igjennom de før?

Først vil jeg bare si at Signe er et nydelig navn!!! Hadde denne babyen vært jente, hadde Signe vært på toppen av lista mi. Det hadde Eva også vært, bare et par hakk bak:)

Andreas er pent nok, men litt kjedelig kanskje. Jeg ville heller funnet et staut og norskt navn som passet bedre sammen med Signe

Jeg liker selv navn som

Vegard

Tarjei

Ådne

Tollef

Håvard

Erlend

Tord

Annonse

Syns selv Andreas er litt kjedelig...

Og tro meg, jeg har foreslått mange av de navnene dere foreslår for meg nå, men ingen faller i smak hos min kjære. Jeg slo et slag for Martinus igjen i går kveld, men det er nok et stykke igjen før jeg vinner ;o)

Eva har vi bestemt oss for, så den er grei. Alternativet vårt der var Ingrid, men det heter min beste venninne, og derfor finnes det bare en Ingrid i mitt liv :)

Synes også at Tarjei er fint, men samboeren min fnyser bare. Men er Magnus mindre kjedelig enn Andreas? Hans forslag, men jeg faller ikke helt for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...