Gå til innhold

Noen som vet om noen som???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :-)

Ja, vet om ei her som nå har ei jente på 18 år, som ble gravid da hun var 47 år, tror hun var i sitt 48 år da hun fødte!

Trodde ikke hun kunne få barn, så hun ble veldig overrasket, positivt overrasket! :-)

Hun visste bare om graviditeten i ca 1 mnd før fødselen, og tok ingen tester, eller passet seg for hva hun spiste og drakk, men jenta var helt frisk og fin, og er i dag en helt nydelig jente! :-)

Lykke til! :-)

Hva med å prøve litt akupunktur da!!? Ikke sikkert det utgjør den store forskjellen, men det kan hjelpe til å støtte opp om eggløsning og blodgjennomstrømning i livmora rett etterpå m.m. Jeg prøvde akupunktur i noen mndr og ble så gravid! Og etter hvert viste det seg at det er tvillinger!! Eneggede tvillingjenter! Jeg ble gravid rett før jeg ble 43 år. Min mor var fylt 45 år da jeg ble født. Så lenge man blir gravid av "seg selv" så er det vel helt greit!

Har du tatt eggløsningstester da så du vet om du har eggløsning? Legen min mente at jeg hadde nok ikke eggløsning hver mnd i min alder, men jeg tror hun undervurderte mine gode gener.. ;)

Lykke til!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...